Intre IMS si iAro, intre trecut si viitor

1400391_680150738685876_1758709445_oNu stiu altii cum sunt dar eu cand ma gandesc la brandul Aro care a disparut de ceva vreme ma intristez. Deja sunt ingrijorat ca masina mult iubita de romani a disparut de pe piata romaneasca datorita unor interese premeditate si mai este mentinuta in viata ideea de Aro doar cu ajutorul pasionatilor si a posesorilor. Articolul acesta are drept scop crearea unei legaturi intre trecut si un potential viitor la care unii oameni inca viseaza. Sunt un posesor de IMS si un pasionat inrait al marcii Aro. Insa, pasiunea dusa la extrem se observa atunci cand pui osul la munca si incerci sa schimbi ceva. Imi spunea cineva, candva ”Daca vrem sa traim într-o lume mai buna, trebuie sa contribuim la crearea ei. Noi oamenii, avem puterea de a schimba lumea” si daca stau si analizez situatiile din jurul meu ajung sa inteleg pe deplin ceea ce vroia acel om sa imi transmita. Vointa sta in noi si doar noi oamenii putem face ceva pentru viitorul nostru. Pasiunea nu inseamna a vorbi continuu despre ceva dar sa nu ai curajul sa te implici cu adevarat pentru a duce la bun sfarsit un plan, un proiect la care lucrezi din pasiune. Pasiunea inseamna vointa si motivare, inseamna zile si nopti pierdute pentru a crea ceva la care tii, pasiunea te tine in priza 24 din 24 si nu te lasa in pace dar, din pasiune mergi mai departe fara a da inapoi.

1402290_680150712019212_64146372_oPentru mine pasiunea pentru brandul pierdut Aro este mult mai mare decat inteleg unii si sunt dispus sa ma implic mult prea mult pentru a-mi vedea un vis implinit. Pana acum un an visul meu era sa-mi cumpar propriul meu Aro pe langa IMS-ul pe care il detin deja, insa de anul trecut ma pot lauda cu mandrie ca mi-am imbogatit planseta cu vise. De anul trecut sunt implicat intr-un proiect de mare anvergura care are ca scop materializarea la scara 1:1 a unei masini de tip Aro cu un nou facelift. Ideea de baza a plecat de la un concurs de design organizat de Facultatea de Mecanica din Iasi, dupa care a urmat o selectie a celor mai bune desene si surprinzator a fost faptul ca un student al facultatii noastre a luat premiul 1 cu un facelift la vechiul si batranul IMS. Dupa finalizarea proiectului au aparut si oamenii motivati care au dorit sa duca acest proiect mai departe si astfel a luat nastere proiectul iAroCamaradArmy, un proiect destinat studentilor Facultatii de Mecanica si tuturor pasionatilor si posesorilor de IMS si Aro.

20130621_155223Incetul cu incetul ne-am creat o echipa de oameni motivati si pusi pe treaba, echipa care a participat si la Salonul de Inventica din Iasi unde am fost premiati pentru initiativa noastra, apoi am fost invitati la o intalnire a transportatorilor si a inventatorilor din Romania unde am fost apreciati de mai marii inventatori romani pentru initiativa noastra si pentru motivarea de care dam dovada. In decurs de aproximativ un an, am pus cap la cap idei, ne-am sfatuit, am petrecut zile si nopti in care ne-am batut capul pentru a pune pe hartie ideile cele mai bune pentru demararea proiectului. Acum suntem in pragul startului si in scurt timp vom incepe munca la masina care promite sa se afirme puternic in randul pasionatilor de Aro si nu numai.  Momente grele au fost mereu si suntem constienti ca vor mai fi si de acum pana la final, insa suntem motivati sa construim ceva ce altii au distrus si cel mai important, suntem uniti pentru ca visul nostru sa ia amploare si sa prinda conturul pe care il dorim. Colegii mei lucreaza deja la proiectarea partilor componente ale caroseriei, calcule matematice si de rezistenta, avem idei bine conturate despre modificarile care vor fi necesare pentru ca proiectul sa aiba cursul pe care il dorim, avem o echipa unita si motivata, avem tot necesarul pentru a ne apuca de treaba.

Va voi tine la curent cu desfasurarea proiectului. Pas cu pas, veti afla cum echipa iAro isi desfasoara activitatea si speram ca intr-un timp cat mai scurt sa va bucurati alaturi de noi de masina care va aduce un plus de culoare si speranta pietei de autoturisme din Romania.Capture

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Noiembrie 14, 2013, in Auto-Moto, Studenti and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. imi pare rau, dar proiectul are anumite probleme in viziunea mea. In primul rand M461 ca si caroserie (baza de la care sa plecat) are nevoie de ceva mai mult decat spoilere, faruri moderne si roti mari (ps roata de rezerva NU poate incapea acolo unde este pozitionata, , acolo intra maxim o roata de 31 inch, altfel nu se mai dechide usa aia…si asa foarte ingusta. ). Caroseria de M461 este depasita din toate punctele de vedere, incepand cu siguranta ( daca te rastorni MOR TOTI ), si continuand cu pozitia soferului si a pasagerilor (foarte proasta), dotarile spartane si bune pentru anii cand a fost conceputa masina…si pentru militari sau masina de serviciu, in nici un caz ca si masina pe care SA O PREFERI si sa O FOLOSESTI zi de zi. Apoi mergem mai departe, probelame la sasiu, acesta fiind unul involuat fata de preecesorii sai (IMS 57 si IMS59 care aveau sasiuri de GAZ). Acesta fiind drept (usor de construit), muta centrul de greutate foarte sus si astfel masina este foarte instabila la viraje. Suspensia, transmisia si motorizarea… totul este depasit si incercarile au fost de a implementa solutii straine pentru ca mai reduca din probleme, dar fara succes, intrucat masinile aveau prea multe piese romanesti pentru a fi viabila. M461 are valoare ca si masina de epoca, si atat.

    Apreciază

    • Ceea ce spui tu acum, spui de IMS. Noi, nu facem toata chestia asta pe un sasiu de IMS ci pe un sasiu de ARO. SI in noua masina va fi o sigunrata mult mai mare decat in IMS. Crede-ma cas tiu ce inseamna IMS. Am IMS de peste 10 ani.

      Apreciază

Comenteaza

