Blogul anului 2012?

blog

Cu ceva timp in urma am primit o leapsa de la Andra, cred ca prin martie daca nu ma insel si teoretic trebuia sa raspund provocarii. Chiar imi era dor de o leapsa la momentul respectiv si nici acum nu spun NU. Din pacate atunci eram delegat printr-un proiect european si nu prea aveam acces la internet si cand aveam acces nu putea scrie ca trebuia sa fiu ochi si urechi la ce se discuta in sedinta deci, am cam uitat de aceasta provocare. Nici nu imi aduceam aminte daca nu primeam o notificare de la Andra cu aceasta leapsa. Whatever, Andra, scuze de intarziere. Deci totul este bine structurat si cu reguli bine definite asa ca sa-i dam scantei.

Care-s regulile? Ei bine…

1. Trebuie sa pui poza de mai sus pe blogul tau.
2. Trebuie sa raspunzi sincer la intrebarile puse de mine.
3. Dupa ce ai completat aceasta leapsa, trebuie sa faci si tu una nouă pentru cei la care vrei – blogurile nominalizate de tine la Blog of the year 2012 -; leapsa trebuie sa contină 7 intrebari.
4. Leapsa trebuie sa o dai mai departe la minim 5 bloggeri.

Care-s intrebarile ei? Cate una in sir indian…

1. Cand si cum ai inceput sa scrii pe blog?

Sincer sa fiu am inceput prin a avea un blog mai mult in joaca prin 2007. Aveam un blog pe blogspot pe care scriam doar tampenii, nimic relevant. Pasiuni aveam de mic dar, niciodata nu ma gandeam sa le fac publice intr-un fel sau altul. Oricum am descoperit blogosfera prin 2008, aveam cativa prieteni care m-au incurajat sa fac ceva mai mult si pe parcursul unui an de blogareala am descoperit ca imi place si ca as putea face ceva in privinta asta. De atunci mi-am exprimat gandurile si mi-am transformat pasiunile in cuvinte. Initial credeam ca nu voi avea vreun succes dar pe parcurs am descoperit ca ceea ce scriu eu este de interes pentru oameni, astfel am ramas si acum la blogareala.

2. Daca ai putea sa te intorci in trecut, ai schimba ceva?(Ce anume?)

Cred ca am cate ceva de schimbat. Cel putin pentru trecut. Dar, daca as schimba ceva la trecutul meu, probabil viata mea ar fi avut o alta traiectorie. Si sincer imi cam place traiectoria pe care a primit-o. Un plus de diversitate fata de trecutul meu. Cam mare plusul dar, sssstt. Nu mai spuneti la nimeni.

3. Eu imi fac planuri in general, nu pentru un viitor foarte indepartat ci pentru ceva realizabil si apropiat. Tu ce planuri de viitor ai?

Eu nu-mi mai fac prea multe planuri. Imi faceam in trecut dar acum am mai taiat din ele. Cele mai faine chestii se intampla atunci cand nu iti faci un plan bine gandit. Prefer sa merg in vacanta fara un plan si sa fac tot ce-mi taie capul decat sa-mi pun pe hartie totul ca si cum m-as duce la piata! Imi place sa fiu spontan si uneori sunt prea spontan dar, nu ma plang. Totusi, putinele planuri pe care le am se leaga de cariera mea, de pasiuni si de familie.

4. Ce parere ai despre copiii din ziua de azi, despre educatia primita(sau nu)?

Eu ma intreb uneori daca copii din ziua de astazi au primit vre-o educatie candva. Ma uit la vecinii mei de la tara si ma gandesc cu amuzament „Acestia ne vor plati noua pensiile?”.. Nici nu-i inteleg. Vecinul meu si prieten de familie foarte vechi a cumparat doua telefoane de ultima generatie celor doi copii de 10 respectiv 11 ani. Eu cand eram la acea varsta faceam orice altceva doar sa nu stau acasa, sa ma caute parintii pana noaptea tarziu.. Nu, copii din ziua de astazi nu primesc atentia necesara din partea parintilor.

5. Daca ai avea de ales decat trei cuvinte care sa reprezinte personalitatea ta, care ar fi acelea?

In ultimii doi ani m-am dotat cu o doza mai mare de „nebunie” – pun in ghilimele sa se inteleaga sensul cuvantului (nu am linii colorate in buletin), sunt o persoana responsabila, pentru unii poate mult prea responsabila (Livia) si o persoana motivata oricand. Unii prieteni imi spun mereu ca sunt atat de motivat incat daca am un task de facut nu ma las pana nu il fac. Hmm, am mai avut si esecuri dar, dupa fiecare esec am avut de invatat!

6. Vrei sa locuiesti in tara sau sa pleci in afara? (Argumenteaza)

Eu sunt patriot. Chiar sunt. Dar uneori sistemul ma dezgusta atat de tare si ma lovesc de atat de multa birocratie incat imi vine sa plec pe taramuri mai civilizate. Calatoresc destul de mult in Europa si peste tot pe unde merg observ diferenta fata de Romania. La noi inca se gandeste dupa o strategie comunista („daca mi-a murit capra, atunci sa moara si capra vecinului” – cam asa merge la noi) si cu greu tinerii deschid ochii si observa adevarata situatie.

7. Ce serial preferat ai? (Argumenteaza)

In lipsa de ocupatie, ca sa nu-mi fac tema pentru urmatorul seminar sau pentru a nu lucra la vreun proiect, ma uit la muuuulte filme. Am vizionat cred ca vreo 7 seriale dar singurul care mi-a dat de gandit a fost „The Mentalist„. Acest serial te provoaca sa gandesti si nu te lasa sa-ti pastrezi monotonia vizionarii unui film. Il recomand cu mare drag!

Si-acum, intrebarile mele…

1. Cand si cum ai inceput sa scrii pe blog?

2. Ce te defineste pe tine ca persoana? Putin Branding Personal?

3. Daca ar fi sa poti calatori frecvent, care ar fi primele 3 locuri pe care vrei sa le vezi?

4. Care a fost cel mai „nebun” lucru pe care l-ai facut? (Argumenteaza)

5. Ce parere ai despre sistemul de invatamant Romanesc?

6. Cum iti gestionezi timpul in general?

7. Cariera sau propria ta afacere? (Argumente)

Sa vedem, sa dam cu banul, oare care-s urmatorii bloggeri vizati?

Oana, astept cu interes raspunsul tau;

Dorina, crezi ca poti sa ne spui cate ceva despre tine?

Ioana, iti era dor de o leapsa?

Petru, am multe asteptari de la tine;

Florin, hai o leapsa cu Seat-ul.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Noiembrie 5, 2013, in Studenti and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Cu siguranță îmi era dor de o leapșă! Cât de curând o să ai vești de la mine în acest sens! Momentan mă bucur de câteva clipe libere pentru a citi și a afla ce mai fac bloggerii pe care îi urmăresc 😀

    Apreciază

    • ;)) eu am citit si am aflat ce fac bloggerii pe care ii urmaresc cam mult timp. Am fost pasiv aproximativ 2 luni. Am scris cand si cand dar am revenit 🙂 Astept vestile tale asupra intrebarilor mele 🙂 chiar sunt curios 🙂

      Apreciază

  2. A venit momentul să răspund provocării. Și deja am eu o întrebare pentru tine: sigur titlul e Blogul anului 2012? Sau ar trebui să fie al anului 2013?

    Apreciază

  1. Pingback: Blogul anului 2012? | My life as Ioana

Comenteaza

