Drumul spre success incepe cu un BUZZ

Vrei sa ai succes? Vrei sa lucrezi intr-o companie de top? Vrei sa intalnesti si sa stai de vorba cu oameni de succes? Sunt sigur ca vrei mai mult decat asta. Dar, pentru a ajunge mai departe trebuie sa incepi de jos. Bine, nu chiar de jos, dar macar trebuie sa inveti si sa descoperi cheia succesului.

logo-buzzcamp-de10Din experienta ultimului eveniment despre care iti voi vorbi acum am invatat ca omul si gandirea rationala sunt foarte importante. Am descoperit o parte importanta a succesului si m-am bucurat de realizarile mele. Raportul meu final asupra activitatilor pe care le-am desfasurat de anul trecut de la ultimul eveniment BUZZ!Camp si pana acum, aplicand in oarecare masura cele invatate, m-a uimit si pe mine. Dezvoltarea mea personala si profesionala a crescut simtitor. Dar hai sa iti zic despre ce este vorba. Ma refer la un eveniment unic care se desfasoara odata pe an si  din care nu putem avea decat de invatat. Este un eveniment dedicat tinerilor si nu numai care uneste speakeri mari din Romania cu scopul de a ajuta la dezvoltarea ta si la gasirea cheii succesului pe care toti o cautam.

Uite ce iti propun eu… Intra pe www.buzzcamp.ro/event, inscrie-te la ghidul BUZZ!Camp si deschide portile unei cariere de succes. BUZZ!Camp poate fi un bun inceput pentru tine si ideile tale! Pentru mine BUZZ!Camp a reprezentat un puternic START in dezvoltarea mea profesionala si mi-a oferit imaginea de ansamblu a succesului pe care il cautam.

“Nu exista o reteta universala a performantei, dar pe mine  m-a ajutat faptul ca am fost constant in tot ce am facut si nu m-am descurajat. Aproape toate succesele mele au inceput prin a fi esecuri.  Prima data cand am urcat intr-o canoe am cazut in primele 30 de secunde. Dar m-am urcat inapoi in barca. Si, de fiecare data cand am cazut, in viata sau in competitii, am facut la fel. Insa fiecare trebuie sa-si gaseasca motivatia proprie. Iar asta nu e valabil doar pentru sport. Daca as fi ramas In Delta, as fi fost cel mai bun pescar!”. – (Ivan Patzaichin, Ambasadorul BUZZ!Camp)

 9063558967_8ea9a3b2b5_c

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Octombrie 12, 2013, in Iasi, Studenti and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

