In sfarsit liber…

In sfarsit sunt liber. De ce? Pai am mai bine de doua saptamani de cand nu am scris nimic pe blog, doua saptamani de cand intru pe facebook doar de pe telefon si stau maxim 2 minute. Am avut universitatea de vara organizata de ONG-ul din care fac parte ca si voluntar si am ramas pur si simplu fara timp.

Doua saptamani grele si obositoare s-au terminat. Toti participantii au plecat spre casele lor si probabil ii voi mai intalni la AGORA in Zaragoza. Pana atunci trebuie sa ma gandesc cum sa imi repar laptopul care m-a lasat exact cand imi era lumea mai draga si cand aveam mai mare nevoie de el.

Chipsetul de la placa video s-a ars si m-a lasat balta exact cand aveam mai mare nevoie de el. Sunt multe motive pentru care aparitia mea pe blog a fost egala cu zero dar astea sunt cele mai importante. Oricum, distractia si momentele frumoase nu au lipsit din aceasta „vacanta” de doua saptamani in care a trebuit sa am grija ca totul sa fie asa cum planificasem de la inceput.

Mai multe detalii pe parcurs. Pana atunci, vara frumoasa si calduroasa!

970984_529644703756437_1964007309_n

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on August 6, 2013, in Voluntariat and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

