WordPress pe Windows Phone

Chiar functioneaza! Aplicatia WordPress pentru windows phone chiar functioneaza. La cat de mult ma plictisesc intr-un tren gol care merge spre Iasi am inceput sa-mi butonez telefonul in speranta ca voi reusi sa ma conectez la panoul de control al blogului. Intr-un final am descoperit ca exista o aplicatie cam greu de inteles dar complet functionala care imi ofera full access la setarile blogului meu. Acesta este un prim articol cu ajutorul acestei aplicatii si sper sa nu ma dezamageasca! In schimb sunt total dezamagit de sistemul de operate disponibil pe Nokia Lumia 610 care in doua ore a reusit sa imi scoata un sac de draci. Oricum, sunt multumit de noua aplicatie descoperita si sper sa ma inteleg bine cu ea daca cu telefonul meu nu prea ma impac.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Iulie 18, 2013, in Ziua de astazi and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. De aplicatie iti vorbisem de ceva timp. Iti amintesti ca erai chiar surprins cum de am reusit live blogging de la Gala Premiilor Uniter?
    Da. Este o aplicatie ce cu siguranta iti faciliteaza bloggingul in anumite circumstante, in care nu poti tarai laptopul dupa tine, sau pe drumuri. Enjoy!

    Apreciază

  2. Numai buna pentru live blogging, asa cum face Oana.

    Apreciază

Comenteaza

