Fura frate, fura ca nu furi de la tine!

Cine spunea ca Romania sta bine la capitolul furturi nu era prost! In Romania se fura de la A la Z, orice se poate si prin orice modalitate. Am fost furat la pompa de combustibil, am fost furat la supermarket (diferenta de pret intre cel de la raft si cel de la casa de marcat), am fost furat la magazinul de cartier, si toti suntem furati intr-un fel sau altul pe undeva fara sa ne dam seama. Va garantez eu ca cel mai mult sunteti furat la pompele de combustibil si nu va dati seama decat daca vreti sa faceti plinul si descoperiti ca alimentati prea mult.

Acum cateva zile hoinaream pe facebook intr-o lipsa enorma de ocupatie si dau peste un desen facut in creion pe care il stiam deja foarte bine si pe care il admirasem de mai multe ori. Eradesenul colegului meu din team iAroCamaradArmy, cel care a realizat designul unui nou IMS. Da da, era desenul lui, caci i-am studiat portofoliul ceva timp, insa nu era postat pe pagina lui. Cel mai ciudat este faptul ca acest desen apartine unei persoane, are semnatura pusa el insa mai apare un logo in partea stanga, ca si cum desenul ar fi al lor si ar avea drepturi asupra lui.

Baietii de la Street Custom Romania si-au pus logo pe acel desen, fara sa isi ceara voie si l-au postat pe pagina lor ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Uitate si tu si fa diferenta intre acesta si acesta. Doua desene asemanatoare, facute de un singur om dar furat de cativa copii care nu stiu altceva decat NFS si tuning.

22312_497899186911033_1855971985_n (1)

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Iunie 29, 2013, in Auto-Moto and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. are Puya o melodie belea pe subiectul asta . Imi permiti sa ti-o recomand ? teoria furaciunii

    Ce parere ai ?

    Apreciază

Comenteaza

