Pasiune dusa la extrem

CapturePasiunea dusa la extrem ma caracterizeaza foarte bine prin prisma masinilor clasice. Pasiunea mea si a unchiului meu este legata in special de masina romaneasca Aro M461 si cu mare greutate am reusit sa gasim una perfect functionala dar si originala. Vopseaua originala, motorul original, transmisia de asemenea originala, fara nici un defect, ba chiar cu sigiliile originala de acum 45 de ani atasate pe cutia de viteze si motor. De curand mi-am completat actele masinii cu un atestat de masina istorica oferit de Retro Club Romania si cu o aderare in clubul RCR. Tot ce trebuie sa fac de acum este sa ma ocup mai in detaliu de vopseaua masinii care din pacate da semne de batranete si pierde lupta cu timpul. Puncte de rugina inca nu exista, dar si-a pierdut din stralucire. Lacul care era aplicat la acea vreme pe masini era de proasta calitate si nicidecum rezistente in timp. Dupa ce termin cu vopsitul caroseriei ma voi simti mult mai bine si voi sti masina in siguranta pentru inca 40 de ani. Pana in vara cand intentionez sa ma ocup de caroserie, ma voi delecta la volanul bunicului pe patru roti pe care il am in garaj si de care sunt tare mandru chiar daca imi goleste mereu buzunarul atunci cand vreau sa o incerc in teren accidentat sau pe timp de iarna. Consumul este de aproximativ 15 litri/100Km insa la o viteza moderata de pana la 70 Km/h consumul ajunge la maxim 12 litri. Este de inteles ca in teren accidentat sau iarna bunicul este cam zgarcit si imi papa 20 litri/100km, dar nu ma plang. Pasiunea tot pasiune ramane.  Va invit la un tur de forta in regim offroad cu bunicul meu, insa conditia obligatorie este sa veniti voi la Targu Neamt. Pana atunci nu pot sa va doresc decar „asfalt curat” si grija mare la traficul infernal de pe strazile patriei.

923256_498300630224178_134351125_n Bord 1 WP_000919 WP_000934

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Mai 28, 2013, in Auto-Moto and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. Asta e e un post pe sufletul meu. Ma bucur de fiecare data cand mai descopar cate un tanar care are printre pasiuni si aceasta masina romaneasca.:)

    Apreciază

  2. Da roxy, pasiunea inainte de toate. Sunt mai multi tineri care au pasiunea asta, nu prea multi, caci o asemenea masina nu se intretine usor, necesita mult timp pentru intretinere, si se conduce cam greu, dar… pasiunea este pasiune si trece peste tot.

    Apreciază

  3. Pasiunea ramane pasiune …in mod clar si intretinerea e pe masura nu doar consumul

    Apreciază

  4. Intretinerea este pretentioasa, nu neaptarat scumpa. Daca pastrez masina in buna stare de functionare si merg cu cea usor fara a defecta ceva la ea, nu ma costa mai nimic. Insa este pretentioasa la spalat, nu ai nici o siguranta antifurt, poate fi usor avariata din rele intentii… Dar, daca se defecteaza ceva, este adevarat, piesele costa o avere si se gasesc greu. Insa, pasiunea este pasiune si nimic nu ma impiedica.

    Apreciază

  5. Am si eu un ARO M461,si vreau sa-l vand;sunteti interesati?

    Apreciază

    • Buna ziua! Am un prieten care este interesat insa, depinde si de starea tehnica si aspectul masinii. Daca doriti sa-mi aratati cateva poze si sa schimbam impresii asupra acestui topic ma gasiti la Contact. O zi frumoasa 🙂

      Apreciază

  1. Pingback: Intre IMS si iAro, intre tecut si viitor | Dan Talmaciu

Comenteaza

