Ce ma enerveaza oamenii care…!

Sunt frustrat. Da, chiar sunt si imi exprim acest sentiment pe blog cred ca pentru prima data. Sunt nervos si suparat pentru ca facebook-ul  vietii ma enerveaza. De fapt ma enerveaza si oamenii care nu stiu sa il foloseasca. Pai gandeste-te si ia logic ul lucru, daca tu intri pe facebook si da un like la o postare a unui prieten inseamna ca ai citit continutul acelei postari care poate fi un blog, un site, un youtube sau dracu mai stie ce. Ei eu incep sa am un „unlike” fata de oamenii care apasa acel buton de like la diferite materiale pe facebook, fara ca macar sa citeasca 3 randuri din ce am scriu eu, tu, el, ea acolo.

Am facut un „”recensamant” de curiozitate in randul unor prieteni si s-a dovedit ca eua m dreptate. Majoritatea oamenilor dau like la postari, articole, sau alte chestii din pura obisnuita. Ne-a intrat in sange fenomenul like si suntem ca niste roboti care atunci cand vad acel buton sarim pe el si „hai sa dam like baaa”.

O alta categorie  de oameni care enerveaza (tot pe facebook) sunt cei care iti trimit mesaj pe privat si te roaga ca intr-o cantare sa ii dai un like la poza sau la pagina de copil mic. „Dai si tu un like la pagina asta?/poza asta?” si cand intri sa vezi ce e acolo vezi un copil intr-o poza care strange sute de like-uri de la diferiti oameni care probabil nu se enerveaza ca mine. Bai nene, te-a facut mumata in facebook sau iti vin bani din acele like-uri si nu stiu eu. Iti ratezi copilaria cu facebook-ul asa ca pune mana pe o bicicleta, iesi la plimbare, urcate intr-un copac, mergi la tara la furat de cirese, traieste-ti copilaria dar nu uita ca trebuie sa iesi din casa pentru toate astea!

Gata cu frustrarile pe ziua de azi. Sper sa fie si ultimele…

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Mai 9, 2013, in Ziua de astazi and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 14 comentarii.

  1. Join the club !!! 😆 Aceeași chestie se întâmplă însă și pe bloguri și-acolo parcă doare chiar mai tare … Eu nu am cont de FB in nume propriu, nu m-a atras deloc ideea atunci când am văzut despre ce este vorba. Am făcut însă o pagină de Fb blogului impunându-mi să nu am niciun fel de așteptări de la aceasta. În felul ăsta evit stări cum e cea căreia i-ai căzut pradă și pe care am întâlnit-o în dese ocazii. Think positive.

    Apreciază

    • think positive, thanks. Si sunt in clubul acesta de mult timmp. Doar ca aseara mi-a fost umplut paharul de un tip care are 28 ani si imi cere sa ii dau like la o poza pe fb ca sa para cool in fata fetelor cu poza aia si cu cate like-uri are. :)) Doamneeee ala de unde dracu a mai aparut in lista mea de prieteni. sunt chiar asa de incuiat la cap si nu mai stiu cui dau add de facebook? Curatenie generala pe fb. dar, merci de primire in club :))

      Apreciază

  2. Creaturile de pe facebook nu vor deveni din plante – mamifere peste noapte. Daca te enervezi, rezolvi doar cresterea tensiunii arteriale. Solutie – inchide contul. Succes !

    Apreciază

    • Nu, nu nu. Contul de FB ma ajuta pt socializare. Caci nah, toata lumea foloseste facebook acum. Totul e pe facebook si trebue s ane adaptam. Am mai mult de pierdut decat de castigat daca inchid contul, dar incep sa ma obisnuiesc cu generatia „like” chiar daca unii ma oftica si imi ridica indicele de nervi!

      Apreciază

  3. Na ! Ți-am dat like la blog ! Oftică-te ! 😆

    Apreciază

  4. Varsă-ți of-ul și dă-l mai departe. Mulți suntem ca tine! Mă mir că n-azi zis nimic de cererile interminabile de jocuri.. Data viitoare, poate. ;))

    Hai, fii calm. O să se termine și cu facebook-ul ăsta.

    Apreciază

    • Ioana, acele cereri de la jocuri imi vin mereu. Ce ma enerveaza si chestiile alea, data voiitoare voi spune si de jocurile tampite si copii care imi cer un cob de piatra, o caramida, sau o sticla de lapte ca sa ii creasca nush ce animal :)) Ce m enerveaza asta. In loc sa imi gasesc mai usor informatiile de dezvoltare personala, NLP si alte chestii utile de pe fb eu tre sa innot dupa acele informatii printre o mare de jocuri si aplicatii tampite.

      Apreciază

      • Mie mi-a luat ceva, dar am reusit sa blochez toate jocurile posibile, asadar nu mai apar pe listele de cerut vieti si alte alea. Nu-i condamn. Oamenii mai trebuie sa se relaxeze, sa mai joace un joc, doua, trei.

        Apreciază

    • Prefer totusi sa nu joc poker pe Facebook si sa ma orientez catre un site profi. Gen PokerStars. Sau ma pot relaxa jucand Angry Birds dar nu pe facebook! Cel mai enervant este faptul ca varmea a scapat la facebook-ul meu si nu a facut nimic altceva decat sa imi creeze cate un player pe jocurile alea stupide si isi dadea viata, stele sau ce dracu mai exista pe acolo.. :))

      Apreciază

  5. si pe wordpress se intampla exact acelasi lucru si zic si eu ca Dan (sau Diana), e si mai grav, sau neplacut cum vrei sa spui, dau oamenii like-uri direct din reader la greu, fara sa deschida macar pagina, asa la misto, citesc cele 2 randuri din reader, sau nici macar pe alea si pac un like… 🙂 Asta e, m-am revolatat si eu, dar mi-a trecut, lumea se grabeste, nu mai are timp de citit, si lasa macar un semn. Incerc sa-i inteleg, nu prea reusesc, dar macar incerc… 🙂

    Apreciază

    • Eu nici macar nu reusesc sa inteleg acest fenomen. Inteleg ca traim in secolul viteza si ca oamenii nu mai au timp, insa daca cineva da un like undeva inseamna ca este de acord cu ceea ce spun/spui acolo, doar ca mai tarziu aflu ca nu e de acord. Ciudata lume!!!

      Apreciază

      • E foarte simplu, vezi ca sus in panoul de control, langa Statistici, ai butonul de Reader, deschide si ai sa te lamuresti imediat 🙂

        Apreciază

Comenteaza

