Vin sarbatorile, vin si cadourile!

Nu se poate asa ceva.  Mai sunt cateva zile pana la Paste si eu inca sunt in plop cu cadourile. Ziceam saptamana trecuta ca am gasit ceva frumos, niste bijuterii de argint pe net pe un site foarte interesant si simplu de folosit insa, cu toata nebuneala de la sfarsitul anului universitar caci nah, eu termin mai devreme, sunt anul 4, trebuie sa stau sa fac licenta, etc-uri d’astea, am uitat pur si simplu ca trebuie sa ma interesez de cateva cadouri pentru prieteni foarte buni si sa ofer o atentie mica dar importanta oamenilor dragi. Am trecut in revista din pura curiozitate si categoria bijuteriilor placate cu aur, chiar din pura curiozitate caci nu ma arunc la aur si sincer nici nue ste pe gustul meu acel metal galben insa am descoperit chestii frumoase si finute care intr-un final s-ar putea cumpara pentru o ocazia mai speciala.

Dar, sa ramanem la categoria argint ca asta ma prinde mai bine si este si mai simplu de ales pentru un cadou. Pai o sa imi iau o prietena buna langa mine, o sa ne punem in fata laptopului, eventual o punga de cipsuri (sa nu credti ca vom viziona un film, ca nu despre asta este vorba) si voi cerceta site-ul despre care vorbesc din scoarta in scoarta pana voi gasi cadourile perfecte pentru cei mai buni prieteni. De buget nu imi fac griji caci preturile imi ofera cel mai mare confort si suguranta ca nu voi iesi din suma pe care am alocato micilor atentii.

658x0_cadoul_perfect

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Mai 2, 2013, in Ziua de astazi and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

