Vreau sa scap de…

paintball1Vreau sa scap de… off, am atat de multe pe cap incat vreau sa scap, vreau sa plec departe, in lumea mea sau undeva unde nimeni sa nu ma poata ajunge. Am avut o saptamana de foc si inca nu am incheiat-o. Unul vrea sa bea, altul vrea nush ce cursuri, proiectele la facultate trebuie predate si nu sunt putine, plimbare dupa foi, dupa material pentru a finaliza lucrarile de laborator, pfff groaznic. Ce bine ca pentru noi, studentii de anul 4 totul se termina mai devreme si avem timp sa ne mai tragem sufletul si sa ne mai bucuram de studentie, caci nah, acusi vine licenta si trebuie predata, trebuie sa ne stoarcem creierul cu altele.

Azi dimineata cand m-am trezit, de fapt eu mint ca m-am trezit pe la 11 cand deja imi batea soarele in ochi si nu mai puteam dormi, caci altfel mai dormeam, ma gandeam, oare cum ar fi daca astazi mi-as baga picioarele in tot, mi-as lua o bicicleta din fata de la chimie si m-as plimba toata ziua doar eu si cu gandurile mele. Era prea frumos ca sa fie adevarat si sunt asaltat iarasi de colegul meu care imi aminteste ca trebuie predate laboratoarele la nush ce obiect, ca trebuie pretat proiectul nush care… frana prietenas, ce vorbesti tu acolo? De fapt eu am uitat ca astazi este joi, ca trebuie sa predau ceva materiale pe la facultate, ca am sedinta generala la asociatie, ca trebuie sa ma intalnesc cu un coleg sa mai discut un proiect pe la facultate, ce frumos. Si plimbarea mea cu bicicleta a ramas agatata intr-un cui, urmand sa fie preluata intr-o alta zi in care voi spera sa nu intervina nimic macar 5 ore.

Vreau sa scap de aglomeratie, de facultate, de proiecte, de stresul examenelor si vreau sa ma relaxez undeva departe, poate pe vreo insula indepartata prin Madagascar sau alte zone putin populate. Astept cu nerabdare sa-mi imping adrenalina in vene si sa fac un bungee jumping (asta voi face in curand datorita prietenilor de la Mecanica), un airsoft sau un paintball. Am atat de multe chestii crazy pe care vreau sa le fac incat nu stiu cu care sa incep si nu stiu cand o sa termin, insa cu siguranta voi fi mai relaxat decat sa stau si sa ma uit la un film in camera de camin cand afara este frumos si mediul inconjurator cere sa fie batut la picior.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Aprilie 25, 2013, in Studenti and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

