Cum sa-ti conservi masina pentru mai multe luni

morgan1Poate chiar tu, cel care citesti aici, poate altcineva pe care il cunosti, fara indoiala s-a intamplat sa-ti lasi masina trasa pe dreapta mai multe luni. Atunci cand cineva pleaca pentru o perioada mai lunga din tara, atunci cand ai o masina de serviciu si nu mai vrei sa mergi cu a ta, sau atunci cand ai mai multe masini de care iti pasa si trebuie sa le parasesti pentru o perioada, e usor de zis: o bag in garaj, ii scot bateria si asta e tot! Insa daca vrei ca in momentul in care te intorci, sa te urci si sa pleci la cheie, lucrurile sunt ceva mai complexe. Iata un articol foarte interesant, despre un subiect la care nu te-ai fi gandit niciodata.

CUM SE FACE CONSERVAREA UNEI MASINI PE TIMPUL IERNII? De la curatarea, spalarea interiorului si pana la polisharea si ceruirea exteriorului, oamenii isi „bebelusesc”/isi alinta masinile-bebelusi in tot felul de moduri. Dar la fel de important este sa iei anumite masuri inainte de a conserva masina ta pentru o perioada. Iata aici cateva sfaturi care sa te asigure ca, dupa perioada de depozitare, masina este gata sa porneasca la cheie, cand vei dori.

Curata temeinic masina, pe dinafara si pe dinauntru, inainte de conservare. Ultimul lucru pe care ti-l doresti este sa pui husa pe o masina murdara. Da-ti osteneala pentru o spalare manuala amanuntita, polisheaza vopseaua si ornamentele cromate si aplica un film de ceara de buna calitate pe intreaga suprafata. Asigura-te, in prealabil, ca ai eliminat toate rasinile de copaci, ori alte contaminari de pe vopsea. Daca exista locuri metalice nevopsite sub masina, cumpara un spray (sau mai multe) de izolator cauciucat si aplica-i masinii un strat corespunzator. Fii avertizat ca acest strat ar trebui reaplicat anual. De asemenea, tine seama ca nu trebuie acoperita orice suprafata, evita-le pe cele apropiate de elementele de evacuare, care se incing, in vreme ce astfel de produse pot fi foarte inflamabile. Pentru colectionari: daca esti preocupat in legatura cu pastrarea masinii tale in starea ei originala, foloseste WD-40, pulverizand un strat consistent. Va lucra admirabil. Ar trebui, deasemenea, sa indesi un ciorap in teava de esapament, astfel incat animalele mici sa nu gaseasca un loc potrivit pentru a-si organiza cuibul. Dar asigura-te ca ai indepartat aceste „baraje” inainte de a porni din nou motorul.

Afla mai multe detalii despre cum se face aici

Anunțuri

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Aprilie 20, 2013, in Auto-Moto and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: