Review cu nabadai

zAcum vreo doua saptamani scriam un articol cu care am participat la campania fii ambasador Zorile Store legat de o pereche de  pantofi sport PUMA pe care mii doream destul de mult si care m-au „fermecat”. Pantofii erau din piele rosie, cu o cusatura de calitate si o talpa fina si eleganta care nu iti obosea piciorul in timpul mersului insa din pacate frumusetea lor a atras atentia si altor bloggeri, din asta rezultant epuizarea stocului intr-un timp record. Oarecum imi pare rau dupa acei pantofi sport insa ma gandesc sa ii achizitionez deoarece mi-a ramas gandul la ei.

Lasand tristetea mea deoparte, m-am gandit ca de acum vine vara si cu siguranta dupa ce voi scapa licenta voi dezerta pe litoral unde vreau sa uit de toate problemele timp de o saptamana si ar fi mult mai practic sa aleg un articol de vara, un articol care sa ma avantajeze pe litoral, asa ca m0am indreptat spre o pereche papuci pentru sezonul fierbine. Dupa ce am confirmat ce articol doresc sa primesc m-am gandit „oare voi fi multumit de alegerea facuta sau voi renunta la ei dupa prima incercare”. I-am primit si de o saptamana ii folosesc in regim intern, in caminul studentesc unde traiesc timp de 10 luni pe an si sunt foarte multumit de ei. Nu ma incomodeaza, talpa este groasa dar ofera o relaxare piciorului in timpul mersului si piciorul se simpte foarte bine.

Cu toate acestea, voi ramane la prima mea dragoste si imi voi achizitiona cat de repede acei pantofi sport de la Puma de culoare rosie. trebuie sa imi satisfac placerea de ai purta!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Aprilie 18, 2013, in Ziua de astazi and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

