Cadouri, cadouri si iar cadouri

Capture

De ceva timp in urma spuneam ca vreau sa ma ocup de cadourile pentru Sarbatorile Pascale ca tot se apropie cu pasi rapizi si eu inca nu mam hotarat ce daruiesc si cui daruiesc. Bineinteles persoanele dragi mie vor fi primele pe lista mea cea scurta si in special fetele. Multa munca si bataie de cap cu cadourile astea si nici macar nu ma pricep la „cadoul perfect” care bineinteles nu exista. Deciziile sunt grele si unele preturi trag tare la cantar asa ca e mai bine sa analizez cele doua optiuni cautate de toata lumea. Sa arate bine si sa fie accesibil.

Chiar aseara ma gandeam la un cadou si in goana mea prin universul internetului am dat de un site de unde pot cumpara bijuterii online la preturi accesibile oricui dar si cu un aspect placut. In acelasi site am gasit accesorii interesante si pentru mine si ma gandesc sa achizitionez un ceas, insa asta cu siguranta o voi face dupa ce trece perioada cadourilor.  Revenind la cadourile de Paste cred ca o sa ma axez pe bijuteriile fashion pentru ca de obicei sunt placute de toate fetele si imi va fi mai usor sa ma decid.

Speranta mea este sa reusesc sa ma decid asupra cadoului pentru ca experienta mea la capitolul acesta este putin cam scazuta. Pentru orice eventualitate si pentru a fi sigur ca nu gresesc voi lua o fata cu mine si o voi ruga sa imi ajute decizia.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Aprilie 17, 2013, in Uncategorized, Ziua de astazi and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

