Performanta, eficienta si design

CaptureDupa vizita mea dubla la Expo Casa Auto 2013 care a avut loc in Iasi acum doua saptamani, am observat ca Mercedes a rescris standardele de performanta, eficienta si design venind cu noi aspecte pe piata din intreaga lume. Cu ajutorul motoarelor noi si eficiente, a sistemelor de asistenta pentru sofer preluate de la viitoarea Clasa S, precum si o linie de design complet noua, Mercedes-Benz a modernizat integral Clasa E. Noua limuzina face un progres in ceea ce priveste economia de combustibil si grija fata de mediu. Acest lucru este posibil printre altele cu ajutorul noului si puternicului motor pe benzina in patru cilindri, echipat cu o tehnologie sofisticata pentru sistemul de injectie directa de combustibil. Noul E63 AMG rescrie standardele, dinamism si eficienta ale segmentului sau. foarte curand el va fi disponibil in premiera si cu sistemul de tractiune integrala 4MATIC, precum si o versiune cu performante superioare si design si mai sportiv. Mercedes-Benz a adus schimbari majore modelelor din Clasa E Limuzina si T-Modell, urmarind in acest fel sa isi consolideze pozitia de lider in segmentul autoturismelor premium. Datorita folosirii unor tehnologii complet noi, foarte moderne si a unor restilizari inteligente pentru caroserii, ambele variante ale Clasei E poti fi considerate fara nici o retinere drept modele noi.

Motoare mai puternice si mai eficiente din noua generatie a Clasei E sunt mai eficiente si mai pretentioase cu mediul inconjurator ca niciodata. Aceste doua calitati foarte importante se datoreaza utilizarii unor noi propulsoare pe benzina, in patru cilindri, echipate cu injectie directa, precum si lansarii unui nou motor in sase cilindri, deopotriva mai puternic si mai economic, dar si datorita folosirii unor motoare Diesel mai eficiente din toate punctele de vedere. Propulsoarele Diesel in patru cilindrei ce echipeaza modelele din Clasa E 200 CDI, E 220 CDI si E250 CDI sunt mai economice datorita modificarilor ce le-au fost aduse in principal la nivel de transmisie. Propulsoarele V6 Diesel ce echipeaza modelele E300 BlueTEC si E350 BlueTEC au fost revizuite si echipate standard cu tehnologia foarte eficienta pentru protejarea mediului inconjurator.

Sisteme de siguranta inteligente

Atat limuzina, cat si modelul break al noii generatii a Clasei E sunt echipate standard cu sistemul Collision Prevention Assist. Folosind un radar, acest sistem avertizeaza soferul asupra unei posibile soliziuni si pregateste sistemul pentru o franare cat mai eficienta. CPA ajuta la reducerea semnificativa a riscului de producere a accidentelor din spate. Pentru noua generatie a Clasei E sunt disponibile optional sisteme de asistenta noi sau imbunatatite cu mai multe functii. Distronic Plus cu Steering Assist ajuta soferul sa pastreze banda de rulare pe care se afla sau il asista semi-automat in pastrarea traiectoriei dupa masinile ce se deplaseaza in fata. Pentru prima data sistemul de asistenta la franare Bas Plus include functia Junction Assist si este astfel capabil sa detecteze traficul dar si pietonii care se deplaseaza pe carosabil si pregateste sistemul de franare pentru ca soferul sa beneficieze de intreaga capacitate a sistemului.  Sistemul Pre-Safe Brake poate detecta pietonii din fata masinii si poate frana autonom pentru evitarea unui accident la viteze de pana la 50Km/h.  Adaptive Highbeam Assist Plus este sistemul ce permite pastrarea fazei lungi a farurilor pornita in permanenta deoarece va regla automat luminozitatea pentru ca fasciculul de luminca sa nu deranjeze soferii masinilor care circula din sens opus.

Noul Mercedes-Benz E63 AMG in noua sa versiune de top S-Model redefineste standardele segmentului in ceea ce priveste performanta, dinamismul precum si eficienta motorului. El ofera o putere maxima de 585 CP si un cuplu motor maxim de 800Nm, transmise tuturor celor patru roti prin intermediul unui sistem de tractiune integrala dezvoltat special pentru a oferi o performanta mai mare ca niciodata.

Anunțuri

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Aprilie 13, 2013, in Auto-Moto and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: