Vreau masina prin credit bancar

CaptureDe ceva timp tot sper ca voi reusi sa imi cumpar propria mea masina si sa fiu independent de membrii familiei din acest punct de vedere si nu prea reusesc. Adevarul e ca voiam o masina second-hand adusa de prin Germania sau o alta tara din vestul Europei insa nu prea ma mai satisface acest gand. Analizand situatia mai bine si dorinta mea, mi-am zis ca nu are rost sa imi cumpar „o vechitura” de vreo 8-9 ani din Germania si apoi sa mai bag bani in ea pentru reparatii si verificari, ci e mai simplu sa astept sa termin facultatea si sa imi gasesc un job bine cotat caci nah de aceea studiez si apoi voi avea acces mai usor la o masina noua cu ajutorul unui credit bancar. Acest mod de achizitie este mai simplu si mai ieftin din orice punct de vedere.

Unii m-ar intreba cu siguranta ce vad eu bun si ieftin la un credit bancar pentru achizitionarea unei masini. Pai, sa explic din punctul meu de vedere, un priceput in ale masinilor si in mentenanta lor. Daca iti cumperi o masina deja folosita, nu esti prea sigur ca acea masina nu a avut deja un accident sau nu ai siguranta ca motorul respectiv a functionat in parametrii optimi. Pe langa asta, o masina second-hand cumparata, trebuie dusa la verificari imediat dupa pentru a nu avea surpriza neplacuta pe care a avut-o un coleg de camera cand si-a cumparat masina de 8000 euro si la o saptamana i-a picat directia. O maina noua achizitionata printr-un credit auto nu necesita acest deranj si nu impune stres si timp pierdut cu verificarile aferente. Pe langa asta la o masina noua cumparata primesti si garantia ca acea masina nu te va lasa la greu si nu vei ramane cu ea in strada cum se intampla de multe ori chiar si cu masinile mai noi, dar second-hand.

Probabil intr-un an imi voi lua si eu o furie pe patru roti cu care sa ma mandresc ca este a mea si nu a familiei sau, cine stie poate imi voi lua o furie pe doua roti, placerea mea!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Aprilie 8, 2013, in Auto-Moto and tagged , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. No offence, dar când scrii un advertorial despre un produs a cărui utilitate și valoare simpla noastră existență de pământeni ne face să ne îndoim profund, evită comparația cu alte produse similare despre care majoritatea știm că sun mult mai avantajoase. Încearcă să duci discuția în altă parte, eventual caută o tentă hazlie. O mașină de 8-9 ani din Germania o iei undeva la 2.000 de euro. Una bună în care nu vei băga bani în reparații atât de repede pe cât lași tu să se-nțeleagă decât dacă nimerești la un autohaus ținut de români care, români fiind logic că te vor trage-n țeapă. Aceeași sumă, restituită băncii înseamnă un împrumut de maxim 1.500 de euro. Ce mașină îți iei la banii ăștia ?

    Apreciază

  2. Nu trebuie sa iti iei o masina la 1500 euro. poti sa faci un credit mai mare cu care sa iti cumperi o masina buna, la un pret rezonabil bineinteles ca nu ma refer la un pret de cateva mii de euro ci de minim 8000-10000 de euro. Cand iei credite auto ai posibilitatea sa primesti si diverse oferte pentru masini. E mai simplu si mai eficient. Asta ti-o spun deoarece eu chiar am de gand sa imi iau o masina prin credit in scurt timp si m-am interesat deja despre acest lucru. Advertorialul nu are nici o implicare in asta. Este scris pentru ca eu imi doresc sa folosesc un credit bancar pentru a achizitiona o masina. se merita!

    Apreciază

  3. Oricum ati privi problema, vor fi avantaje si dezavantaje pentru fiecare varianta. Depinde de ce vrei pana la urma si de ce nivel de confort crezi ca meriti, si ma refer in primul rand la confortul psihic. Cand iti permiti un lucru de anumita valoare vei cauta mereu sa justifici rational decizia, dar pana la urma, alegi maximul posibil raportat la ceea ce iti permite buzunarul, daca ai bani de un Range Rover nu o sa cumperi un Duster pentru ca are raport calitate/pret imbatabila nu ? Cumperi Range Rover pentru ca vrei sa te rasfeti sa te bucuri de cel mai bun lucru pe care ti-l permiti, deci … stiti vorba aia cu strugurii acri ?
    Cine isi permite masina noua intr-un mod sau altul isi ia masina noua sa scape de griji si batai de cap, simplu. Cine isi permite doar un sh obosit, va justifica in fel si chip decizia dar sa fim seriosi ….

    Apreciază

Comenteaza

