Spring AGORA Rhein Neckar 2013

Salutare. Cred ca am cam ramas in urma cu publicatul de articole la mine pe blog si mai bine zis chiar am ramas in urma de tot. De aproximativ o saptamana sunt inactiv, pana acum, insa am un nou restart. De la inceputul saptamanii sunt plecat departe, nu chiar pe marte ca in melodie doar la un eveniment international de tip AGORA in Mannheim Germania si am fost cam ocupat insa acum ca ma prins si putin net m-am gandit sa mai informez lumea cu privire la ce se mai intampla prin Europa. Chiar acum reprezentati ai Europei ne vorbesc si incercam sa stabilim lucruri benefice pentru noi studentii si pentru toti tinerii europeni, noi proiecte sunt in dezbatere si sper sa fie aprobate. De peripetii nu am dus lipsa ci au fost din plin asa ca voi avea ce sa va povestesc in scurt timp cand voi ajunge in tara si dupa ce voi recupera timpul peirdut cu facultatea. Momentan nu spun decat ca echipa de oameni de la AEGEE-Iasi sa intregit si a ajuns si colegul nostru Razvan care a facut autostopul prin toata Europa pentru a ajunge intr-un final in Germania.

Acum participarea mea la un plenary este cam obositoare si m-am gandit ca un repaus nu strica, asa ca am pus mana pe un laptop de-al unui coleg si am intrat sa vad ce mai misca prin lumea virtuala. Parca eram rupt de realitate caci nu am avut net timp de 2 zile, apoi doua zile am rezistat cu netul de pe telefon, si acela destul de prost si intr-un final cand „fiul ratacitor” a ajuns din Polonia in Germania am pus si eu mana pe o chestie patrata si sofisticata. Parca uitasem cu arata un laptop :)) …

Cam atat pe astazi, si cam atat cu articolul acesta. Cand voi ajunge pe pamant Romanesc si ma voi stabili again in patul meu, cu siguranta voi transforma peripetiile mele in cuvinte scrise pentru voi.

Spring AGORA Rheyn Neckar 2013

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Aprilie 6, 2013, in Studenti, Voluntariat and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. A fost interesant si intens la AGORA. Desi am prins doar ultimele zile, a meritat 😀

    Apreciază

Comenteaza

