Vine pastele, vin cadourile!

Nu mai este mult si vine Pastele pentru romanii de pretutindeni, iar odata cu pastele vin si cadourile, iupii, eu de colo ma bucur ca un copil care a primit o bomboana, chiar daca nu am primit inca nimic. cand ma gandesc la cadouri de Paste sau de Craciun parca imi revine zambetul pe buze si toate grijile mele dispar, atentia mea concentrandu-se pe cum sa fac sa obtin un cadou. Insa odata ce vreau sa primesc un cadou trebuie la randul meu sa ofer si eu unul asa ca va trebui sa fac ceea ce unei femei ii place la nebunie si anume sa caut prin magazine online, de preferat de bijuterii caci nu as vrea sa fac vreo greseala la capitolul vestimentatie sau chestii similare la care nu ma pricep prea bine. Cele mai usor de ales ca si cadouri de Paste sunt bijuteriile, acesoriile din magazinele online deoarece nu necesita deplasarea prin magazine decat printr-un simplu click cu mouse-ul. 

Ok, m-am gandit sa cumpar cateva cadouri pentru prieteni si am gasit un magazin online de bijuterii, OnlineBijoux, cu produse la indemana oricui si de o diversitate foarte mare de unde am selectat deja cateva posibile cadouri insa, mi-a atras atentia un ceas foarte finut si elegant pe care as vrea sa il am si voi pune banutul la pusculita pentru achizitionarea lui. Oh nu, iarasi economii? Este asa de greu sa faci ecolomii in ziua de astazi, dar se merita pentru un ceas ca acesta si din acest motiv ma voi ambitiona si voi deschide un cont la pusculita de pe biroul meu.

Capture

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Martie 30, 2013, in Ziua de astazi and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

