Lectia de germana

BMW Z4Dezvoltat de puternicul tuner BMW Schnitzer, mai exact de departamentul Motorsport Team, noul model  BMW Z4 a primit o infuzie de putere prin intermediul unui compresor. Puterea obtinuta de specialistii germani prin intermediul turbinei actionata prin curea dintata impresioneaza atat prin putere (295 CP), dar mai ales prin silentiozitatea din timpul functionarii. Numai la turatii foarte ridicate zgomotul produs de turbina devine sesizabil, dar deosebit de agreabil, tipic sportiv.

Designul turbinei permite ca la doar 3800 rpm sa se obtina o presiune de supraalimentare de 0.35 bar. Aceasta contribuie la obtinerea puterii maxime de 295 CP dintr-o cilindree de 3 litri. Odata cu chitul de instalare a turbinei, firma germana se angajeaza sa ofere si o linie completa de exapament din inox, cu evacuare sport adaptata perfect spoilerului din spate. Transmisia dispune de un schimbator de viteze cu cursa scurta, sistem Short Shift, ce permite selectarea foarte rapida a treptelor de viteza. Franarea nu pune nici un fel de problema fiind asistata de un ABS de ultima generatie, iar discurile de frana si etrierele supradimensionate ce se intrezaresc printre spitele jantelor dovedesc cu prisosinta acest lucru.

Testele extensive efectuate au dus la dezvoltarea unei suspensii complexe, alcatuita din amortizoare sport, arcuri mai scurte si dintr-un set de bare antiruliu. Rezultatele sunt pe masura asteptarilor, confort dar si stabilitate de cel mai inalt nivel in abordarea oricarui tip de drum, chiar cu viteze nepermis de mari. Partea frontala a fost imbunatatita printr-un design incitant al spoilerului,  ce realizeaza o apasare si mai mare asupra puntii fata, imbunatatind manevrabilitatea la viteze mari. Progurile au fost modificate pentru o mai buna vizualizare intre spoilerele din fata si spate. Exclusivitatea interiorului este data de elementele din fibra de carbon, excelent lucrate si amplasate, de volanul sport cu airbag, si mai ales de scaunele sport cu sustinere laterala.

Pretul dublu fata de cel al modelului de serie nu pare a fi un impediment pentru iubitorii de BMW si se zaresc din ce in ce mai multe modele Z4 pe drumurile patriei!

Anunțuri

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Martie 13, 2013, in Auto-Moto and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Sincer sa fiu , nu m-am priceput niciodata la masini . Oricat de „nebarbatesc” ar suna asta. Dar suna bine ce ai zis tu aici. Raman , insa, un mare iubitor de Opel . Pentru design si performante.

    Apreciază

Comenteaza

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: