Mercedes-Benz G65 AMG. Tuning marca BRABUS si A.R.T

Cei care ma cunosc stiu ce pasiuni am eu. Am o slabiciune mare pentru masini in general insa am o foarte mare slabiciune pentru masinile mari si puternice. Cand spun mari, ma refer la masinile offroad care fac fata in teren accidentat si cu care pot sa ma deplasez mai usor peste gropile de pe strazile patriei noastre. Slabiciunea cea mare insa este pentru Mercedes clasa G si nu reusesc sa imi iau ochii de la asemenea masini. O bijuterie de masina, mare, impunatoare in trafic, spatioasa si „viteaza”. Nu stiu de ce, insa mereu spun ca aceasta masina este viteaza, cel putin pentru mine asa este. Probabil din cauza ca se impune in trafic, intoarce privirile si nu te lasa la greu.

Chiar acum cateva zeci de minute cand vroiam sa ma bag si eu la somn ca tot omul care trebuie sa doarma la ora asta, un email mi-a deranjat linistea si starea mea de gandire. Eram oarecum confuz, caci de obicei noaptea nu primesc email-uri ci doar chestii inutile. Pai, sa va zic ca era vorba despre un articol care ma facut complet interesat si am uitat cu totul de somn. Un Mercedes Benz din clasa G, mai exact un G65 AMG mi-a starnit toata curiozitatea mea de copil somnoros. Cei de la BRABUS si A.R.T s-au jucat cu designul acestei masini si au reusit sa faca doua modele cu un tuning exceptional.

Cei de la A.R.T au venit cu un pachet de tuning botezat G Streetline si aduce o serie de modificari atat la nivel de look cat si la nivelul performantelor. G Streetline vine cu o capotat cu 19 prize de aer, praguri laterale decorate cu led-uri, plus noi spoilere fata-spate. Germanii de la A.R.T. au „umblat” si la motorul aceste bijuterii astfel incat motorul V12 de pe G65 AMG care are o capacitate cilindrica de 6.o litri a fost „fortat” pana la 749 cai putere. Valoarea cuplului maxim este limitata electronic la 1000 Nm.

Nici cei de la BRABUS nu se lasa mai prejos si vin cu o serie de modificari la acest model, un tuning reusit si cu bun gust. Daca cei 612 cai putere pusi la dispozitie de unitate bi-turbo ascunsa sub capota nu sunt indeajuns, noul Brabus 800 Widestar propune posesorilor modelului Mercedes G65 AMG un plus de pana la 188 cai putere si 420 Newton-Metri, propulsorul V12 twin-turbo de 6.0 litri ascuns sub capota legendarului off-roader punand la dispozitia celui aflat la volan nu mai putin de 800 CP si un cuplu maxim de 1420 Nm care insa este limitat la 1100 Nm. Mai mult de-atat, spre deosebire de exemplarul aflat la baza, noul Brabus 800 Widestar se mai poate lauda si cu multiple insertii de crom prezente la nivel de spoiler fata, praguri laterale, respectiv spoiler spate, lista cu bunatati vizuale continuand cu luminile de tip LED aditionale, respectiv numeroasele noi prize de aer, instalate atat la nivelul capotei motorului, cat si la nivelul extensiilor atasate aripilor fata / spate. De asemenea, nu lipsesc din meniul exterior nici jantele cu dimensiuni generoase, de pana la 23 inci, servite in cazul de fata in compania unei suspensii ajustabile, ce modifica in mod manual sau automat garda la sol. In cele din urma aflam ca cei de la BRABUS au avut mai multe de oferit noului design decat cei de la A.R.T insa ambele masini se impun prin frumusetea si tuningul primit.

Sursa: 4tuning

Anunțuri

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Martie 1, 2013, in Auto-Moto and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Mulţumesc pentru like! Observ că sunteţi pasionat de maşini. Vă doresc ca această pasiune să vă fie satisfăcută!

    Apreciază

Comenteaza

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: