Razvan Pascal

Mai bine de un deceniu am tot „navigat” prin diverse organizații. Am fost de la simplu voluntar, lipind afișe și colectând maculatură, până la postul de președinte.

În tot acest timp am căutat o organizație care să îmi ofere atât libertatea în a-mi pune ideile în practică cât și oportunități de a călători și a fi parte din proiecte/programe naționale/internaționale.

Încercând mai multe variante (cam 2-3 pe an universitar) am dat peste AEGEE-Iași,dar din păcate era deja ultimul meu an de master.  De fapt, mint puțin. Am devenit activ în ultimu an de master. Dar să începem cu începutul.

recrutari aegee iasi 2011

Prin 2011 am prins un post de internship la Departamentul MEDIA a Universității Cuza. Într-o zi îmi actualizam baza de date cu ONG-urile studențești și am dat peste această organizație. În acea perioadă era inactivă. Site-ul funcționa așa că am completat un chestionar, în speranța că voi obține ceva date de…

Vezi articol original 1.068 de cuvinte mai mult

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Februarie 15, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Pai cum? Nu sunt aici langa voi? Intotdeauna voi sustine AEGEE 😀

    Apreciază

  2. Cu siguranta o va face! Si sunt foarte fericit pentru ca am fost acceptat din prima. Thank you for your help buddy.

    Apreciază

Comenteaza

