Aro Revolution: Infruntarea titanilor

Pai, a inceput de ceva timp in urma proiectul national „Aro Revloution” organizat de Facultatea de Mecanica din Iasi, concurentii au incercat sa ofere un nou aspect si o noua viziune marcii romanesti Aro, unii dintre ei au reusit sa faca acest lucru, altii mai putin, dar intr-un final toti merita „aplaudati” pentru curajul si efortul depus. Am vazut o mare parte din desenele trimise organizatorilor si unele m-au lasat „cu gura cascata”, unele mi-au dat impresia ca avem de-a face cu masini deja existente pe piata si carora le-au fost imprumutate ca sa nu spun furate designul, insa pana la urma totul s-a terminat. Printre cei care au participat cu desene/schite la acest proiect se numara si prieteni de-ai mei care au lucrat foarte mult la ele si chiar daca nu s-au numarat printre cei premiati, au acceptat esecul si in continuare sustin proiectul deoarece pe langa faptul ca sunt studenti la Mecanica Iasi, sunt si pasionati de Aro si Aro M461.

Acest articol cu acest titlu ciudat vine dupa multe discutii cu unele persoane, participanti la acest proiect care au fost nemultumiti de decizia luata de comisia care a evaluat lucrarile participantilor. Din pacate nu s-au multumit doar cu exprimarea opiniei „bai nu imi place desenul care a castigat” ci au continuat cu cateva expresii care nu isi aveau locul. Nu vreau sa le enumar aici, nici nu are rost, insa cei care au de spus un cuvant referitor la desenul castigator o pot face dand dovada de bun simt si respect pentru munca unei persoane. Pai, sa va intreb cum v-ati simti sa fiti luati la misto si sa vi se adreseze cuvinte urate referitor la munca voastra, un proiect pe care doriti sa il desfasurati? Ma adresez tuturor celor care citesc si in special celor implicati.

Pai, hai sa facem o evaluare a lucrarilor baietilor. Sunt multe lucrari, insa le voi pune pe cele mai importante, adica desenele celor care s-au implicat in discutia asta urata si lipsita de bun simt. Acesta este desenul lui Silviu, cel care a luat locul 1 si care a fost cel mai apreciat de catre comisie. Este student la Mecanica Iasi si munca lui nu a fost apreciata doar de comisie ci si de multi cunoscatori/pasionati.

iARO Camarad army

Pai, acesta este un nou design pentru renumita masina clasica romaneasca Aro M461, redenumit de Silviu in iARO CAMARAD ARMY, un design care mi-a luat ochii cand l-am vazut. Sunt posesor de M461 si placerea care mi-o ofera acea masina cand o conduc este de nedescris. Imi ofera liniste si ma lasa sa ma bucur de fiecare moment la volanul ei. Insa cu siguranta voi dori sa fac un Drive Test dupa cerintele mele cu aceast nou model de IMS si sa vad ce poate oferi masina asta in comparatie cu vechiu si batranul IMS. Sunt sigur ca are multe de spus si de oferit.

Trecem mai departe la locul doi. O incercare de a reface linia de design a unui model de Aro, o incercare destul de buna si trebuie apreciata. Sa stii domnule ca si desenul tau a fost apreciat de multi oameni, insa este vorba de acea „sclipire de geniu” de care iti vorbeam.

Aro Revolution

Un model reusit. Oarecum cu ceva detalii imprumutate, insa Mircea a facut si el o treaba buna. Faptul ca ai luat locul doi la acest concurs nu trebuie sa te descurajeze sau sa te enerveze, ci din contra trebuie sa te impulsioneze ca in viitor la urmatorul proiect sa fii tu cel mai bun. Designul acesta ma duce cu gandul la un Land Rover Discovery LR3. Oricum, nu ar strica sa vedem pe drumurile patriei si o astfel se masina si sa ne mandrim ca este romaneasca. Insa poate mai tarziu. Mircea, nu pot sa iti spun decat mult succes si cu putina munca in plus vei reusi la concursul viitor.

Articolul este dedicat celor doua desene care au ocupat locul 1 si locul 2 in cadrul acestui proiect deoarece au aparut mici discutii contradictorii referitoate la aceste desene si la comisia de examinare. Fiecare participant a avut tabara lui si „simpatizantii” lui desi nu vad care ar fi problema unora sa jigneasca munca unui baiat care a fost apreciat  mai mult decat se astepta.

Exista un desen al unui prieten si in acelasi timp posesor  de M461 care oarecum m-a impresionat. A redat in schita de creion un design  putin diferit a unui model de Aro M461. Sincer Catalin, mi-a placut acest desen al tau si pot spune ca este mai bun ca altele. Destul de bun si de apreciat de cativa prieteni posesori si ei de IMS. Felicitarile mele si sper sa continui cu pasiunea pe care o ai.

 IMS design by Alberto

Un viitor articol legat de acest proiect pe care il sustin nu va inceta sa apara, cu noi informatii si idei legate de iARO CAMARAD ARMY. Bineinteles ca voi prezenta si desenele clasate pe locurile trei, patru, cinci si sunt reprezentate de urmatoarele desene exact in ordinea lor.

Aro Revolution locul 3

Aro Revolution locul 4

Aro Revolution locul 5

Anunțuri

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Februarie 13, 2013, in Auto-Moto, Iasi, Studenti and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. Oooww, desenele arata extraordinar. Daca ar fi comercializate in SUA cu siguranta americanii ar deveni nebuni dupa astfel de modele.

    Apreciază

  2. Da esti patriot nu am ce zice. Pai in Romania ce are daca se comercializeaza? Eu vreau o masina ca iARA CAMARAD ARNY pe strazile patriei.

    Apreciază

  3. Nu prea mai vezi Aro pe strada, dar ma bucur ca are fani, sustinatori si sper ca si viitor.
    Ai de la mine o recomandare dar si o leapsa pe … unde.

    Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

    Apreciază

  4. Chiar e fain desenul lui Silviu!
    Data viitoare cand ma duc acasa il arat lui tata. :)) Sigur se va bucura.

    Apreciază

  5. Si eu as cumpara ,dar dinpacste cred ca mai avem vreo 100 de ani si poate atunci se mai gandesc la proiect , eu unul nu prea cred in asa ceva ,dar le doresc succes deplin la indeplinirea visurilor celor vechi , ca asa ceva era la ARO dupa timpu-l lui CEAUSESCU , sa ne uitam la arhive ,mult noroc !

    Apreciază

  6. De ce Aro? De ce nu altceva? Ceva nou? De ce trebuie sa readucem la viata un proiect furat de Ceausescu de la altii? De ce nu putem fi originali? De ce sa fim hoti in continuare? Sigur putem mai mult!

    Apreciază

    • Damian, Aro nu este un proiect furat de ceausescu. Aro este o masina autentic romaneasca. Dupa cum spune si marca ARO – Autovehicul Romanesc… Am ales Aro pentru ca este un brand iubit de romani, regretat, si dorim sa punem umarul la o posibila reinviere. Si aceasta reinviere este deja posibila datorita unor oameni pasionati care fac deja demersuri pentru obtinerea brandului si a autorizatiilor pentru o linie de productie cu acest nume. Cand modelul va fi finalizat, cu ajutorul unor sponsori pasionati vom derula cateva masini.

      Apreciază

  1. Pingback: Incepe demararea proiectului iARO Camarad Army | Dan Talmaciu

  2. Pingback: Team iAroCamaradArmy la salonul de INVENTICA 2013 | Dan Talmaciu

  3. Pingback: Intre IMS si iAro, intre tecut si viitor | Dan Talmaciu

  4. Pingback: Proiectul IAro Camarad Army, finalizat! Controverse si aplauze! | Dan Talmaciu

Comenteaza

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: