Prima parte din cele 13

DorinteDupa cum spune si titlul, prima parte din cele 13 dorinte ale mele pentru anul 2013 au devenit realitate. Am reusit prin munca si vointa sa duc la bun sfarsit primele 4 „dorine” ale mele. Am trecut cu bine de sesiunea de iarna, mi-am luat examenele si inca cu note mari, cu toate ca se putea si mai bine, caci nah, intotdeauna se poate si mai bine; era o dorinta acolo „sa cunosc oameni noi si sa imi fac cat mai multi prieteni”, pai eu fac asta mai mereu si continui sa o fac. Imi place sa cunosc oameni si sa pot discuta cu ei chestii diverse, fara a tine strict de un anumit domeniu.

Am implinit 23 ani, nu sunt multi, dar nici putini. Totusi sunt 23 si ma simt bine la varsta asta. Ma simt tanar, ma simt plin de viata, inconjurat de oameni minunati si nu in ultimul rand ma simt iubit. Chiar sunt iubit de catre familie, prietenii apropiati si fete. Nu, glumesc nu ma iubesc toate fetele si nici nu am nevoie. Prefer una si buna si de curand mi-am facut un upgrade la statusul relatiei. Sper sa fie un upgrade bun!

Spunea ca vreau sa trec de interviul pentru participarea la AGORA in Germania in orasul Mannheim si se pare ca am reusit. Am fost ales sa merg la AGORA in luna aprilie chiar la inceput, impreuna cu cativa colegi din asociatie. Este cea mai mare realizare a mea pe anul acesta dar si cea mai buna veste si sper sa nu fie ultima. Facusem o promisiune unei prietene din blogosfera ca voi scrie cate un articol pentru fiecare dorinta transformata in realitate. Ei bine, eu am ales sa fac cate un articol, dar pentru trei sau patru dorinte in acelasi timp, nu chiar la fiecare. Pai, urmeaza sa vad ce pot face cu restul insa sunt sigur ca anul acesta voi ajunge sa le transform pe toate in realitate si pe langa cele 13 vor mai fi si altele de care voi probabil nu veti afla niciodata, decat daca vor avea vreo intamplare mai haioasa care merita povestita. Sau daca ma gandesc mai bine poate veti afla. Ramane de vazut!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Februarie 10, 2013, in Ganduri and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Super. Felicitari pentru cele 4 deja taiate de pe lista si sa le bifezi si pe celelelate.

    Apreciază

Comenteaza

