TermoSet

Pot spune ca am dat nastere unui nou blog. Sunt pasionat de motoare, si scriu diferite chestii, de mentenanta, cum sa ai grija de masina, ce sa fac in cazul in care se intampla ceva, cum sa te feresti de unele probleme, insa in dimineata aceasta, in timp ce stateam la o cafea la o „crasma” in Iasi, undeva prin Tudor cu colegii mei, unul dintre ei mi-a dat o idee geniala si chiar mi-a propus sa o pun in practica. Discutia a ajuns departe si am fost „provocat” sa imi fac un alt blog si sa ma apuc de tutoriale, sa imi pun proiectele mele si nu numai pe blog, sa scriu chestii informative axate pe domeniul meu de studiu.

No bine, ca nu voi face chiar asa, nu voi scrie doar despre domeniul meu de studiu, dar ma voi axa pe partea de tehnica, inginerie, proiectare etc. va fi mai greu cu inceputul, pana voi intra in posesia a catorva programe cu care sa fac respectivele tutoriale, dar ma voi descurca.

Acest blog va fi complet functional in scurt timp si pana la achizitionarea programeloe necesare pentru tutoriale voi pune ceva tutoriale ale unor prieteni care le am pe contul meu de youtube. Sper sa va fie de folos si sa gasiti cele necesare pe acest blog. Proiecte, tutoriale, diverse informatii.

Va las cu bine si sa-i dam bataie.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Ianuarie 5, 2013, in TermoSET and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

Comenteaza

