Acelasi eu in 2013, planuri diferite

schimbareSa ma gandesc. Am intrat in 2013 foarte treaz, povestind despre fantome si calugari misteriosi pe strazi misterioase. No, hai sa las povestile astea deoparte ca oricum nu le cred. Deci, am primit o provocare de la Anca si dupa cum spuneam intr-un articol anterior ca imi plac provocarile, ma voi tine de cuvant. No, am scris pana acum cuvinte care ma reprezinta, dorintele mele pentru anul 2013 si acum este timpul sa raspund provocarii, si anume sa spun cine voi fi eu in anul 2013.

Student la Facultatea de Mecanica

Pe plan educational si anume facultatea, in anul 2013 a inceput destul de bine, lejer insa am uitat un lucru. Frate, vine sesiunea si eu nu am toate proiectele finalizate. No bine hai ca asta o rezolv destul de repede. Intr-o saptamana sunt la zi cu toate. Vine sesiunea si.. de fapt presesiunea intai. Am un colocviu insa nu-mi fac griji, este lejer si am cunostiinte chiar din timpul liceului pentru acest obiect. Dar, gandindu-ma pe termen lung, nu aceasta sesiune este importanta, ci licenta de la finalul anului. Si cand ma gandesc ca am ramas in loc cu licenta, ma ia inima.

Blogger

Viata mea de blogger a inceput de cativa ani in urma. Bine, atunci nu ma puteam numi blogger, poate nici acum insa acum prietenii si cei care ma citesc apreciaza cunostiintele mele in domeniu mecanic. Am cunoscut multi oameni minunati prin intermediu blogului meu chiar din blogosfera ieseana si nu numai, dar nici nu am de gand sa ma opresc aici. Chiar astazi mi-am mai facut un blog destinat tutorialelor, informatiilor pentru colegii mei si alti studenti care vin din urma, proiectelor mele si nu numai ale mele din anii de studiu.

Voluntar AEGEE-Iasi

Sunt vechi in voluntariat prin diferite asociatii. Nu vorbesc de ONG-uri studentesti ci prin timpul liceului. Insa acum sunt membru activ in Asociatia Studentilor Europeni din Iasi si am de gand sa raman aici datorita experientelor si oportunitatilor acestei asociatii. In 2013 am de gand sa particip la o AGORA, eveniment Aegee care se desfasoara in Germania, poate reusesc sa vad si Berlinul (unul din visele mele), iar mai apoi in vara doresc sa organizez Universitatea de Vara impreuna cu colegii mei.

Am multe planuri in cap si sper sa reusesc sa le duc pe toate la indeplinire. Cel mai important plan este legat de facultatea mea si de masterul pe care il voi urma. Apoi vine din urma pasiunea si voluntariatul.

Dar tu? Ce vrei sa fii in 2013? IoanaPetru? Oana? Andra? Alex?

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Ianuarie 5, 2013, in Ziua de astazi and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 9 comentarii.

  1. Felicitări și mult succes, Dan! Cu dreptul înainte!
    Curând o să apară și articolul meu pentru această provocare. 🙂
    Numai bine!

    Apreciază

  2. Hey, mi-ar trebui si mie o leapsa asa organizata. De obicei, rezolutiile mele de inceput de an sunt muult mai vagi, amprentate mult prea personal, in (pre)texte pseudosubiective!

    Apreciază

  3. Mult succes, Dan!
    Curaj in tot ce ti-ai propus! 🙂

    Apreciază

  1. Pingback: Cine voi fi în 2013? | My life as Ioana

Comenteaza

