Concurs de design auto „Aro Revolution” la Facultatea de Mecanica din Iasi

Mecanica IasiFacultatea de Mecanica de la Universitatea Tehnica „Gh Asachi” din Iasi organizeaza un concurs de design auto cu tema „Aro Revolution”. Mecanica Iasi are initiativa de a readuce  idea de Aro, o masina romaneasca de teren care merita mai mult decat sa fie ingropata sub mormanele de fier vechi ramase la Muscel.

Facultatea de Mecanica din Iasi doreste sa creeze un nou design off-roadului romanesc prin viziunea studentilor si a elevilor de liceu din Iasi si nu numai, care doresc sa isi demonstreze potentialul creator prin realizarea unor proiecte de design pentru un autoturism de teren 4×4, care sa reinvie gloria fostei marci Aro. Designul de poate realiza ca desene de mana in creion negru sau culori, ori pe calculator folosind programe de modelare grafica sau proiectare 3D. Desenele de mana se vor prezenta in minim trei vederi, 3/4 fata, lateral si 3/4 spate. Proiectele se vor axa pe caroserii de tip Pick-up sau Hatch-back tinand cont si de traditia Aro. Poate vor reusi sa realizeze un nou design si pentru batranul Aro M461. Concursul are ca scop materializarea fizica a unui prototip capabil de a intra in productie de serie mica. Castigatorii concursului vor fi premiati, iar proiectul cel mai reprezentantiv va fi pus in practica, autorul lui va face parte din echipa de realizare.

Concursul a inceput pe data de 10 decembrie 2012 si recunosc, nu m-am mai uitat pe site-ul facultatii de mult timp, tocmai de aceea nu stiam nimic despre acest proiect, nici pe google nu este prea popular insa sper sa afle cat mai multi studenti/liceeni de el si sa se inscrie la acest proiect. Desenele fie ele in creion sau pe calculator vor putea fi trimise pana pe data de 31 ianuarie 2013 pe adresa Facultatii de Mecanica, prin posta sau e-mail (arorevolution@yahoo.com), cu mentiunea „pentru concursul Aro Revolution„.

Castigatorii acestui concurs vor fi anuntati pe data de 11 februarie 2013. Nu mai pierdeti vremea si apucati-va de desenat. Gasiti idei si castigati concursul.

Anunțuri

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Ianuarie 4, 2013, in Iasi, Studenti and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 26 comentarii.

  1. Ce-ar fi participat tata daca mai era student. :))

    Apreciază

  2. Nu vreau să fiu rău….dar tanti care vorbeşte parca ar avea un pistol la cap şi citeşte un comunicat de presă într-un timp cât mai scurt!

    Apreciază

  3. Si ce date trebuie sa dai atunci cand trimiti emailu-l cu proiectul…?

    Apreciază

  4. Nume, prenume, nr. telefon, universitatea si facultatea sau liceul la care studiezi, inclusiv orasul. Apoi restul de date referitoare la proiect le iei de pe site-ul Facultatii de Mecanica Iasi. Acesta este link.ul direct catre proiect. http://www.mec.tuiasi.ro/arorevolution.html … Mult succes cu acest proiect. Daca este bun speram sa se implementeze.

    Apreciază

  5. V-ar place un aro ca acesta?schita vorbesc …

    Apreciază

  6. am trimis mai multe …:)

    Apreciază

  1. Pingback: Aro Revolution: Infruntarea titanilor « Dan Talmaciu

  2. Pingback: Incepe demararea proiectului iARO Camarad Army | Dan Talmaciu

  3. Pingback: Team iAroCamaradArmy la salonul de INVENTICA 2013 | Dan Talmaciu

  4. Pingback: Intre IMS si iAro, intre tecut si viitor | Dan Talmaciu

  5. Pingback: Proiectul IAro Camarad Army, finalizat! Controverse si aplauze! | Dan Talmaciu

Comenteaza

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: