Marele regizor Sergiu Nicolaescu isi continua calatoria

Sergiu Nicolaescu

Nu-mi sa in fire sa fac articole de acest gen insa acum este o exceptie. Scriu despre marele regizor, scenarist, actor si producator de film Sergiu Nicolaescu care isi continua calatoria spre eternitate. La varsta de 82 de ani, chiar in dimineata asta Sergiu Nicolaescu a parasit lumea celor vii si a trecut in nefiinta.

Acest articol va fi scurt si nu voi aduce informatii despre cum a murit ci despre viata lui. Cand ma gandesc la Sergiu Nicolaescu imi vine imediat in minte un barbat tanar, si anume Comisarul Moldovand care era independent ca si politist si lupta impotriva politiei legionare dar si a comunistilor. Uneori ii mai ajuta pe comunisti pentru a infrange legionarii. Sergiu Nicolaescu a ramas in mintea mea ca acel barbat tanar si drept din toate filmele regizate chiar de el. Cuvintele lui raman la fel de bine intiparite in mintea mea deoarece pentru mine este singurul actor roman care mi-a ajuns la suflet.

Filmele „Atunci i-am condamnat pe toti la moarte” , „Cu mainile curate” , „Ultimul Cartus” , „Revansa” , „Duelul” , „Un comisar acuza” , „Noi cei din linia intai” , „Capcana Mercenarilor” , „Nea Marin miliardar” . „Oglinda” ,”Orient Express” , „15” , „Supravietuitorul” , „Ultimul corupt din Romania” , „Poker” , ca si multe alte filme vechi pe care nu are rost sa le scriu aici ca o sa ma lungesc prea mult cu articolul, toate aceste filme au ramas in sufletul meu dar si in colectia mea de filme bune care merita revazute peste 20 ani.

Sergiu ar spune „un fleac, m-au ciuruit” si ar zambi. Haideti sa facem si noi asta pentru el. Sa ne gandim la Sergiu Nicolaescu si sa ii oferim un zambet drept multumire pentru toate filmele si tot ce a facut pentru noi, publicul lui. Comisare, ne vei ramane in suflet pentru totdeauna!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Ianuarie 3, 2013, in Ziua de astazi and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Dane, eu am avut ocazia sa ii strang mana lui Sergiu Nicolaescu. imi pare rau ca s-a dus. RIP!

    Apreciază

  2. Ma cutremur de fiecare data cand aud astfel de vesti. Se duc, pe rand, oamenii mari ai tarii. Pacat!

    Apreciază

  3. Dumnezeu să-l odihnească-n pace! Da, ușor, ușor, se duc pe rând titanii cinematografiei și teatrului românesc…
    M-a impresionat foarte mult o scenă, aleasă în mod expres, pentru a provoca acest sentiment…o scenă dintr-o peliculă, unde au fost surprinși Sergiu Nicolaescu, Adrian Pintea și Șerban Ionescu…
    Dumnezeu să-i odihnească-n pace!

    Apreciază

Comenteaza

