Ale mele 13 dorinte

Bine v-am gasit in noul an. Va doresc ca acest an sa fie unul mai bogat ca cel care tocmai a trecut si sa vi se indeplineasca toate dorintele. No, ca tot vorbim de dorinte, astazi am primit o provocare. O alta provocare la fel ca cea cu 21 de cuvinte doar ca de aceasta data provocarea consta in marturisirea a 13 dorinte deale mele pentru 2013. Nu stiu de ce au ales cifra 13 insa nu sunt deloc superstitios. Multumesc Oana si Ioana pentru provocare. Incep sa imi placa provocarile acestea.

Hai sa fac marturisirea celor 13 dorinte dupa care mai vedem noi. 13 Dorinte

  1. Sa imi iau toate examenele din sesiunea de iarna.
  2. Sa cunosc oameni noi si sa imi fac cat mai multi prieteni.
  3. Sa sarbatoresc varsta de 23 ani alaturi de prieteni dragi.
  4. Sa trec de interviul pentru participare la un eveniment AGORA in Germania (apasa procede anyway).
  5. Sa particip la organizarea a cat mai multe evenimente cu AEGEE-Iasi.
  6. Sa particip la Summer University din vara acestui an.
  7. Sa merg in Bucuresti la concertul celor de la Rammstein si sa ma intalnesc cu prietenii mei de acolo.
  8. Sa imi termin lucrarea de licenta cu bine si sa intru in licenta.
  9. Sa vizitez Berlinul.
  10. Sa ajung in Cluj-Napoca la prietenii mei de acolo.
  11. Sa inot in mare de 1 mai.
  12. Sa scriu cat mai mult pe blog.
  13. Sa intru la masterul pe care mi-l doresc.

Cam astea sunt cele 13 dorinte, cele mai importante pentru mine desi ele sunt mult mai multe. Am primit provocarea, deci o voi trimite mai departe la cativa prieteni din blogosfera si nu numai: Razvan, Alex, Florin, Andra, Petru, Catalin, Anca, Vlad. In acelasi timp invit toti cititorii sa faca acelasi lucru chiar aici la comentarii.

Sursa foto

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Ianuarie 1, 2013, in Ziua de astazi and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 38 comentarii.

  1. Bine te-a găsit Noul An, Dan!
    Mi-a plăcut mult ideea ”mărturisirii” dorințelor tale. Eu îți doresc mult succes și spor să le îndeplinești pe toate la timpul lor.
    De ce 13? Probabil de la 2013 😀

    Apreciază

  2. Iti urez ss ti-se omplineasca toate !

    Apreciază

  3. Tipule, ai asteptati mari de la 2013. Abia astept sa ne vedem la Bucuresti si daca te face sa te smiti bine sa stii ca vin si eu la concertul celor de la Rammstein. Nu o sa iti fac un cadru cu 13 dorinte ale mele, dar pot spune ca una dintre ele este sa ne vedem toti la vara sau chiar pana la vara 🙂

    Apreciază

    • Aline, salutare. Ma bucura sa aud ca mergeti la concert. Mai e pana atunci insa imi doresc sa vin. Sper totusi sa vin mai repede la Bucuresti. Am o prietena foarte buna pe care vreau sa o vad si mie dor de ea, cativa prieteni buni din Iasi care sunt acolo, plus ca vreau sa ma vad cu voi.

      Apreciază

  4. Danut, te asteptam la Bucuresti la concertul celor de la Rammstein. Mergem cu totii la acel concert. La multi ani, un an nou fericit si toate dorintele sa ti se indeplineasca nu doar cele 13. Una din dorintele mele pentru 2013 este sa ne vedem. O las pe Catalina sa te sorcoveasca :))

    Apreciază

  5. Buna Dan. La multi ani si un an nou fericit. Mult succes in tot ceea ce faci si sa ti se indeplineasca dorintele. Nu doar cele 13 ca stiu ca ai mai multe. O dorinta de a mea este sa mergem la munte :)) toata gasca noastra. Celelalte ti le zic in privat.

    Apreciază

    • Catalina, buna. Mai sunteti multi acolo? bai dar voi sunteti toti in acelasi loc si v-ati gandit sa imi lasati toti cate un mesaj? :)) Sau care e secretul? Merci Catalina de urari. Merci de mesajul de aseara. A fost cel mai frumos mesaj personalizat pe care l-am primit.

      Apreciază

  6. Dan, am lucrat toti la acel mesaj. este meritul tuturor. In special al Irinei. Ea are ideile cele mai bune cand e vorba de compus.

    Apreciază

    • Stiu. Va multumesc omuleti. Chiar nu ma asteptam la o astfel de surpriza din partea voastra. Vreau sa imi lasati un email cu numatul vostru de telefon. De fapt numarul lu Irina, Ana si Cristi, caci am pierdut contactele lor.

      Apreciază

  7. Ok. O sa iti lase. Un mail pe langa un mesaj. :))

    Apreciază

  8. La multi ani Danut. Un an nou fericit cu multe impliniri si multe realizari. Iti dorim sa ti se indeplineasca toate dorintele, nu doar cele 13. Te pupam si te asteptam la Bucuresti la noi. Irina si Ana.

    Apreciază

  9. Fratica, ce faci? La multi ani, un an nou fericit si cu cat mai multe dorinte implinite. Spunea Catalina ca vrei numarul meu pe email, asa ca o sa iti trimit imediat si dupa ma duc acasa ca acum am cinstit un pahar la Alin acasa. Prietene, te asteptam la Bucuresti. Eu sunt cel mai dedicated concertului celor de la Rammstein asa ca ai cu cine.

    Apreciază

    • Bai Cristi, merci mult pt urari. Aemenea si tie. Dar daca mai bei ca aseara, caci asta am inteles de la fete, o sa fie naspa pentru tine :)) Ai avut un revelion de pomina. Gata, ma duc la somn. Va salut pe toti si va doresc ce vreti voi :))

      Apreciază

  10. hahaha, fetele te-au mintit :))

    Apreciază

  11. Ciudate dorinte mai au unii. Dar de ce trebuie sa iti scrii pe blog dorintele?

    Apreciază

  12. Multumesc pentru noua provocare. Cand am timp am sa ma ocup de ea 🙂

    Apreciază

  13. Şi eu, care credeam că-ţi doreşti sănătate, noroc, prosperitate, iubire şi împlinirea tuturor dorinţelor…
    Ţi le urez eu acum, grămadă!

    Apreciază

  14. Vrei sa iti spun si eu cele mai importante 13 dorinte ale mele?

    Apreciază

  1. Pingback: 13 dorinţe pentru 2013 « Razvan Pascal's Blog

  2. Pingback: Ce-mi doresc eu mie la inceput de an « Gânduri frumoase pentru fiecare zi

  3. Pingback: 13 dorinte pentru 2013 | Alex. Chimu

  4. Pingback: Acelasi eu in 2013, planuri diferite « Dan Talmaciu

  5. Pingback: Are nevoie de casă « Razvan Pascal's Blog

  6. Pingback: Prima parte din cele 13 « Dan Talmaciu

  7. Pingback: Ce-mi doresc eu mie la început de an | Blogul mamei fericite

Comenteaza

