La multi ani.

revelion 2013

Salutare. Acesta va fi probabil ultimul meu articol pe anul 2012. Ce vorbesc eu de probabil, va fi sigur. Eu nici nu voi fi langa laptop cand acest articol se va publica, (traisca tehnologia si posibilitatea de a publica ceva cand tu nu ai timp), ci probabil voi fi cu prietenii mei cu care am hotarat sa petrec noaptea dintre ani si ne vom bucura de petrecere.

Nu vreau sa am un articlo urias si in care sa spun ce am facut eu pana acum pe blog, nu vreau sa fac bilant, sincer nici nu am timp sa stau de asa ceva si nici nu vreau, insa vreau sa spun un LA MULTI ANI mare si un an nou fericit si mai bogat decat cel care urmeaza sa treaca tuturor cititorilor si tuturor oamenilor din blogosfera, in special celor din blogosfera Ieseana care ne-am mai intalnim si la o bere pe langa mediul online. In 2012 pe langa faptul ca am asteptat apocalipsa care nu a mai aparut am cunoscut oameni superbi, care merita mai mult decat un salut pe facebook sau twitter, oameni care chiar daca nu te cunosc sunt deschisi si dornici sa cunoasca.

Ma opresc aici, caci nu are rost sa lungesc articolul, oricum nu sunt langa calculator acum la publicarea articolului si nu cred ca voi avea net sa va raspund, desi mi-ar placea. Va fac cu mana tuturor de la Targu Neamt, stiu ca ma vedeti, incideti ochii si imaginati-va un tip facandu-va cu mana de la balconul unei cabane. Asa, e simplu, eu sunt. Distractie placuta alaturi de cei dragi in noaptea dintre ani si grija mare la cat beti!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Decembrie 31, 2012, in Ziua de astazi and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. La multi ani si tie Danut! Un an nou fericit si sa fii iubit.

    Apreciază

  2. Exact Dane. Se pare ca nu ai uitat oamenii. Un 2013 bogat si sa ne auzim cu bine la Bucuresti. Te asteptam!

    Apreciază

    • Cu mare placere atunci cand voi veni va voi contacta. Cel mai probabil o sa vin in Iulie la concertul celor de la Rammstein. Dar, nu se stie niciodata ce drumuri ma aduc la Bucuresti pana atunci. O dimineata linistita. Ma duc la somn caci nu de mult am ajuns acasa de la revelion si vreau sa dorm. Bye!

      Apreciază

  3. Odihna placuta. Te saluta fetele si Cristi. Vorbim la un telefon cand te trezesti!

    Apreciază

  4. Presupui bine. Cele patru fete de la sud :)) .. Cristi e om responsabil, poate prea responsabil uneori.

    Apreciază

  5. Iti urez un an nou plin de fericire, impliniri si toate cele bune! Si sper ca te-ai distrat de minune la petrecere 😀

    Apreciază

  6. La multi ani si un an cat mai bun !

    Apreciază

  1. Pingback: 13 dorințe | My life as Ioana

Comenteaza

