21 de cuvinte pentru suflet

Am revenit pe Terra. De cateva zile sunt putin aerian, stresat cu facultatea si cu sesiunea de care fug si care parca alearga si mai repede spre mine pana ma va prinde.

In urma cu aproximativ o ora am citit cateva articole a unor prieteni bloggeri care m-au inveselit. Ioana a lansat o provocare de a scrie 21 de cuvinte care te reprezinta, provocare care a fost continuata si de Alex si Petru adica cei trei oameni care mi-au pus zambetul pe buze in seara asta. Am primit si eu aceasta provocare din partea Ioanei, asa ca voi enumera 21 de cuvinte care ma reprezinta.

Provocare

Acestea sunt:

  1. FAMILIE
  2. RESPECT
  3. PRIETENI
  4. CARTI
  5. MUZICA
  6. PROIECTARE
  7. SPONTAN
  8. PAROLISM
  9. ADRENALINA
  10. IUBIRE
  11. VIATA
  12. PUTERE
  13. DORINTA
  14. AMBITIE
  15. ADEVAR
  16. ISTORIE
  17. MOTOARE
  18. CLASIC
  19. PASIUNE
  20. DEZVOLTARE
  21. AMINTIRI

Ideea finala este de a provoca cat mai multi oameni la acest exercitiu. Asa cum am aflat cele 21 de cuvinte de la Ioana, Alex si Petru, asa voi continua provocarea si o voi arunca in curte la Florin, Oana,  AncaRazvan si Andra. Sunt curios ce cuvinte ii reprezinta pe ei.

Multumesc pentru provocare Ioana.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Decembrie 29, 2012, in Ziua de astazi and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 24 comentarii.

  1. Mulțumesc și eu Dan! Mă bucură mult faptul că în toate listele de cuvinte pe care le-au alcătuit cei provocați, pe primele poziții se regăsește familia. 😀

    Apreciază

  2. Dan, asta-i autocaracterizare, în cele din urmă.
    Şi de ce 21? Semnifică ceva anume? Ăsta-i un joc de cărţi. De ce nu 52?
    Ideea e interesantă, dar cred că 10 cuvinte erau îndeajuns.
    Să aveţi spor!

    Apreciază

    • Ioana are cheia raspunsului pentru tine. Eu mi-am acceptat provocarea si altii la fel. Pentru unii cifra 21 semnifica destule. Pana sa vad articolul lu Ioana, Alex si Petru nu credeam ca cifra 21 semnifica ceva, insa cautand in istoria vietii mele, cifra 21 are ceva semnificatii. Si se pare ca pentru multi altii aceasta cifra inseamna ceva. Pun pariu ca si pentru tine are o semnificatie.

      Incearca provocarea. Te provoc!

      Apreciază

  3. Felicitari, Dan! Observ ca nu lipsesc din lista ta cuvinte legate de mecanica, 🙂

    Apreciază

  4. Challenge accepted! Revin!

    Apreciază

  5. Mulțumesc pentru provocare și cât mai curând posibil am să mă ocup >:D<

    Apreciază

  1. Pingback: 21 de cuvinte pentru suflet | blog | Florin Adamache

  2. Pingback: 21 de cuvinte în viaţă « Razvan Pascal's Blog

  3. Pingback: 21 de cuvinte pe care le pretuiesc | Oana Blaga

  4. Pingback: 21 cuvinte care mă reprezintă – Andera's thoughts

  5. Pingback: 13 dorinte pentru 2013 | Oana Blaga

  6. Pingback: 21 de CUVINTE. « Gânduri frumoase pentru fiecare zi

  7. Pingback: Ale mele 13 dorine « Dan Talmaciu

  8. Pingback: Acelasi eu in 2013, planuri diferite « Dan Talmaciu

  9. Pingback: [Internet challenge] 21 Words for the Soul « Radu presents: The Movie-Photo Blog

  10. Pingback: [Internet challenge] 21 Words for the Soul | Radu Ștefan prezintă: Blogu' de filme

  11. Pingback: [Internet challenge] 21 Words for the Soul | Radu Ștefan prezintă: Blogu' cu de toate

  12. Pingback: 21 de CUVINTE. | Blogul mamei fericite

Comenteaza

