Neuromarketing, un nou tip de marketing?

Nu stiu la ce va duce pe voi gandul cand cititi sau auziti cuvantul neuromarketing, insa pe mine acu cateva zile nu ma ducea gandul la prea multe. Poate daca gandesti logic iti dai seama ca se refera la ceva legat de neuroni, de creier, gandire insa nu prea multe. Sincer, nu stiu prea multe despre marketing, decat chestii de baza si cate ceva despre PR ceea ce ma intereseaza mai mult in momentul de fata, asa ca nu voi intra in detalii.

Neuromarketing

Citeam zilele trecute o chestie pe net despre neuromarketing si ma gandeam, oare cum o fi chestia asta? Nu am reusit sa inteleg pe deplin acel articol asa ca l-am recitit inca odata cu mai mare atentie pentru al intelege. Da stiu, marketingul se face greu si e „romantic” dupa cum spun niste prieteni de-ai mei. Good, oamenii s-au indragostit de marketing si pentru ei este o placere ceea ce fac.

Nu pot spune ca nu-mi place marketingul insa nu il inteleg pe deplin. Si atunci cand nu intelegi ceva in totalitate, tinzi sa renunti. Aproape ca in inginerie, daca nu intelegi ceva, nu poti avansa si daca nu poti avansa nu esti considerat bun in ceea ce faci. Pentru mine partea teoretica a marketingului este ce mi-au spus prieteni de-ai mei si anume ca Marketingul peresupune intelegerea nevoilor si dorintelor consumatorilor. Macar atat am inteles.

Partea cu neuromarketingul a devenit si mai dificila pentru mine si nu ma pot ocupa de explicatii daca nu ma pricep. Asa ca la cat de curios am fost eu atunci cand am vazut articolul acesta si l-am citit de doua ori pentru a intelege ceva, ma gandesc ca si voi ati vrea sa-l cititi. Poate unii stiu deja despre ce este vorba, unii poate nu, insa cu siguranta va fi un articol bun. Pentru mine a  fost!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Decembrie 23, 2012, in Ziua de astazi and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Uite, e un articol scurt si numai bun care raspunde intrebarii ce este neuromarketingul – http://www.neurosciencemarketing.com/blog/articles/what-is-neuromarketing.htm

    Apreciază

    • Anca, merci! Pentru a intelege neuromarketingul, trebuie sa mai lucrez si la capitolul marketing. Sunt cam greu de cap cand vine vorba de marketing. O sa ma uit peste el sa vad despre ce este vorba 🙂

      Apreciază

      • Da, aici poate draptate. Oricum site-ul de unde ti-am trimis articolul este plin de resurse care te vor face sa intelegi ce e cu neuromarketigul. E bine ca esti curios chiar daca nu ai treaba multa legata de marketing. Curiosii sunt creativi. Asa se spune. 😉

        Apreciază

      • Merci Anca! Nu ma laud dar ma las descoperit. Incepe sa ma pasioneze marketingul deoarece este interesant, romantic(asta spun unii) si vreau sa invat mai multe despre marketingul practic. Cu cel teoretic nu ma voi impaca niciodata. In general nu ma impac prea bine cu teoria. Practica este baza.

        Apreciază

Comenteaza

