2012 FAIL TOTAL !!!!!!

Sfarsitul lumii

Salutare. Iata ca trece si controversata zi de 21 decembrie 2012. Ati patit ceva? sunteti ok? Eu cred ca sunteti ok. Mai avem 3 zile si sarbatorim Craciunul, ne ametim, ne simtim bine, nimic deosebit. Ah da, era vorba de marea apocalipsa care se lasa asteptata ieri. Hmm, oare cineva se joaca cu timpul si ne da peste cap? Oare? Hai sa fim seriosi, cine putea sa creada tampenia aia cu sfarsitul lumii, vine apocalipsa. Pfff, nu vreau sa citez din carti insa nimeni nu stie cand e sfarsitul lumii si viitorul si-l face fiecare iar viitorul e suma actiunilor tale din prezent. Asa ca pentru a avea un viitor bun, gandeste-te la ce faci in prezent.

Astazi am fost spamat pe facebook de-mi venea sa il inchid. Ca de obicei, dimineata cand ma trezesc deschid laptopul, imi verific email-ul,  apoi intru pe facebook sa vad ce mai zice lumea caci nah, facebook-ul asta e ca un drog pentru mine un drog care nu prea imi provoaca dependenta insa nah, viata pe paginile de comunicare, trebuie si d-astea. In fine, ziceam ca am fost spamat pe facebook. Sute de postari cu apocalipsa, sfarsitul lumii, nush ce aberatii despre mayasi incat m-am speriat si ma intrebam singur, bai chiar este adevarat? Lumea chiar a luat-o razna? Chiar crede omul asa ceva? Mai auzeam zilele trecute la TV ca nu stiu cine face afaceri cu pietre anti-apocalipsa care erau luate din Carpatii nostri. Haha, auzi la ei, pietre anti-apocalipsa cu puteri miraculoase care te apara de sfarsitul lumii, ce-mi vine sa rad cand imi amintesc acea stire.

Iuhuu, suntem tot aici, pe frumoasa si imensa noastra „bila” numita Terra. In schimb am primit si o chestie interesanta pe email. O reactualizare a unui articol publicat pe un site urmarit de mine care spunea ca treaba asta interpretata de asa zisi savanti sau oameni de stiinta numitii cum vreti, nu este decat o minciuna. A deschis cineva gura, a lansat o bomba si toata lumea crede ca bomba va exploda. A descoperit cineva o chestie, care era de fapt un fel de calendar mayas si indica cifrele 13.0.0.0.0 si care de fapt pentru mayasi era un mod de a tine evidenta timpului cum facem noi cu anii, insa nu prezicea nici un sfarsit. Aceasta multitudine de cifre nu este decat o resetare a ciclului de 394 de ani al mayasilor si care se va repeta din nou in 2406, continuand in acest fel milioane de ani. Sa va avertizati urmasii sa nu creada „bombele” care vor fi lansate in 2406, ok?

Pentru a va lamuri cu chestia asta si cu multitudinea de cifre cititi pe descopera articolul care va explica totul si lasati deoparte partea cu sfarsitul lumii. A trecut ziua aceea controversata si suntem tot aici. Maine e o alta zi, vine sesiunea, ma trag cu mainile de cap, apoi imi vine sa rad dar ma abtin si va las pe voi sa radeti. Have fun!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Decembrie 21, 2012, in Ziua de astazi and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Scriu un comentariu, deci n-am murit si ii dezamagesc pe cei care sperau sa se odihneasca o perioada… Mie mi-a placut si asteptam asta :)) dar iti zic sincer… unii au crezut 😉 pe bune. Eu nu mi-am facut planuri. Ma gandesc sa scriu si eu o chestie dar inca mai astept sa ma loveasca meteoritii… ziua nu s-a terminat :-„

    Apreciază

  2. HAHA.. Meteoritii aceia s-au imbatat si au uitat de noi. s-au dus pe gheata spre alta galaxie…

    Apreciază

Comenteaza

