Un nou inceput cu Aegee Iasi

Salutare. Stiu ca nu am mai scris de ceva timp, dar am fost prins cu cateva chestii importante pentru mine. Acu vreo doua saptamani am aplicat pentru o asociatie studenteasca AEGEE si am fost acceptat. De aceea am ramas umpic in urma dar promit ca recuperez. Weekend-ul care tocmai a luat sfarsit l-am dedicat in totalitate pentru AEGEE, pentru un Local Training Course (LTC) in care am fost initiati de catre „seniori” in drumul nostru spre un adevarat membru AEGEE. Aceasta Asocotatie a Studentilor Europeni din Iasi, mi-a facut cu ochiul pentru simplul fapt ca eu vroiam sa fac voluntariat si nu gaseam ceva care sa ma satisfaca pe acest aspect.

In prima faza cand ma gandeam la acesta asociatie, credeam ca imi va fi greu sa ma acomodez, sau ca nu voi reusi sa tin pasul cu ceea ce trebuie sa invatam pentru a ne putea lansa in proiecte, insa cu ajutorul super-echipei de seniori din asociatie si cu ajutorul unui trainer venit special pentru noi din AEGEE Cluj-Napoca am reusit sa intelegem lucrurile esentiale de care avem nevoie pentru a putea da un start. Restul vine pe parcurs caci mai sunt multe de invatat si este nevoie de timp si rabdare pentru asta.

Acum nu mai trebuie decat sa colaboram si sa ne intelegem in rezolvarea oricarei probleme care va aparea si sa ne unim pentru a face cat mai multe proiecte reusite si apreciate de catre ieseni si nu numai.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Noiembrie 12, 2012, in Iasi, Studenti, Voluntariat and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Comenteaza

