Vreau sa fiu Inginer!

Da ma oameni buni, zilele trecute ma duceam linistit la facultate pe jos ca si asa in Iasi acum e mai bine pe jos decat in mijlocul de transport, si aud pe langa mine 4 copii mici, cred ca la gradinita, cu parintii de mana si la un moment dat unul din parinti intreaba „Ce vrei sa te faci cand vei fi mare?”. Un copil spune ca vrea inginer, unul vroia politist, o fetita spunea ca vrea sa faca injectii. Am inceput sa zambesc dar in momentul urmator mi-a trecut prin cap imaginea mea cand eram mic si ma gandeam ca eram la fel de nehotarat si ca orice meserie mi se parea frumoasa.

De mic am avut o inclinatie spre masini, dar si un unchi mecanic, care ma invata chestii minore si care imi intrau in cap foarte repede. Cu timpul ma maturizam, intelegeam din ce in ce mai multe despre mecanica si la un moment dat am ales sa ma axez pe partea mecanica a masinilor. Hotararea am luat-o rapid si m-am sinscris la un liceu cu profil mecanic, unde am petrecut 4 ani frumosi din viata mea alaturi de colegi si profesori de milioane.

Acum sunt mare, destul de mare incat sa pot face diferite alegeri pentru viitorul meu. Am trecut de pragul clasei a XII-a cand trebuia sa fac o alegere importanta pentru viitorul meu. Vroiam sa merg la facultate, imi placea si viata de student care  a naibii de frumoasa dar si sa invat mai mult despre mecanica masinilor. Asa ca iata-ma aici, acum, un student in anul 4 licenta la Facultatea de Mecanica in Iasi, un viitor inginer mecanic care si-a dorit intotdeauna sa faca ceva nou pentru cei din jur. NU am stiut unde ma va duce viitorul, insa aceasta facultate nu mi-a oferit doar colegi cu care voi tine legatura si peste 20 ani, nu mi-a oferit doar petreceri frumoase in camin si excursii pe cinste, ci si momente placute la facultate, profesori deschisi cu studentul, tematici provocatoare, proiecte cu multa bataie de cap. Ingineria mentine evolutia si un inginer bun stie intotdeauna ca de el depinde urmatorul pas pentru dezvoltare.

Mai avem de invatat si doar cei care au mintea deschisa spre noutati vor putea profesa cu adevarat aceasta meserie.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Octombrie 28, 2012, in Iasi, Studenti and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

