Zumzetul asfaltului!

La fel ca mine, te-ai intrebat probabil: Ce ne-ar spune traficul, daca cineva s-ar opri sa-l asculte? Nu am incercat inca sa meditez la acest aspect, dar uneori ma trec fiori cand vad unii soferi cum se aventureaza pe lungul drum al soferiei. Nu vorbesc de soferii linstiti, ci de cei care incearca sa ignore orice pericol care il pandeste in goana spre adrenalina vitezei. Cand ma gandesc la un trafic aglomerat dintr-un oras mic, in care regulile de circulatie dispar ca prin magie ma trec fiorii. De multe ori am avut evenimente minore si neplacute din care am iesit nesifonat dar speriat si ma uit in continuare la traficul din jurul meu, ma sperie dar imi da si putere. Nu m-a facut o masina niciodata, dar intotdeauna am purtat respect pentru un autovehicol. Acea cutie de metal te salveaza zilnic, te duce la destinatia dorita intr-un timp scurt ceea ce te avantajeaza, dar te poate face in acelasi timp sa suferi.

Mereu spunem ca avem probleme in trafic. Orice ar insemna pentru tine, pentru mine sau pentru oricare alt om de pe planeta o „problema de trafic”, eu spun sa stam linistiti. Astfel de probleme de orice tip sunt la fel de vechi ca si traficul insusi. Inca de cand oamenii au inceput sa se deplaseze folosind si altceva decat prorpiile picioare, societatea s-a luptat sa tina pasul cu ceea ce presupunea aceasta mobilitate,  raspunzand noilor cerinte tehnice si sociale.

Lumea evolueaza din ce in ce mai rapid si  tehnologia uneori chiar ne depaseste. Cu toate ca sunt nascut in generatia care prinde totul din zbor, prefer sa studiez si sa ma documentez mai mult pe o tema pentru a fi sigur ca ceea ce fac imi va aduce si un beneficiu. Recunosc, uneori ma depaseste tehnologia care se dezvolta pe zi ce trece si chiar in domeniul auto pe care eu il studiez raman in urma. Avem nevoie doar de putina credinta in noi si in fortele noastre. Daca vrem sa facem ceva, putem. Trebuie doar vointa!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Octombrie 24, 2012, in Auto-Moto and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

