ARO la fier vechi!

Multi se intreaba cum de a fost posibil? Cum de a cazut trandul Aro, cum de s-a putut pierde acest sibol?

Ei bine brandul romanesc este acum ingropat sub molozul din Muscel iar ce s-a putut vinde s-a vandut. Linii intregi de asamblare au fost vandute la fier vechi, a fost distrus totul sub acoperirea unor contracte suspecte.

Singurii care mai pastreaza vie imaginea Aro sunt localnicii din zona Muscel si pasionatii de Aro si de M461. In intreaga tara pasionatii de off road romanesc se inarmeaza cu masinile patriei, au infiintat cluburi pentru a pastra in viata masinile romanesti care inca mai circula si au o stare de functionare exemplara.

Ne putem mandri cu ceea ce avem si cu ce am reusit sa pastram, chiar daca uzina Aro este la pamant si nu mai exista dorinta din partea nimanui sa o readuca pe picioare. Tin sa cred ca liniile de productie, montare si standurile de reglare au fost vandute in strainatate pe bani buni deoarece Aro a fost in top 5 masini off road din lume la vremea lui. Putea concura cu usurinta cu Jeep Wrangler, Land Rover Defender si Discovery, in unele situatii fiind chiar mai bune decat acestea.

Dorinta asa zisilor investitori straini din vremea respectiva de a vedea Aro la pamant era asa de mare incat s-au straduit mai bine de 10 ani pana au reusit acest lucru. Inainte de Aro, la Muscel se faceam M461, denumit si Zimbrul Carpatilor, o masina care ridica priviri insistente si in ziua de astazi. Multi pasionati si patrioti in acelasi timp au pastrat vie legenda zimblului M461 si au infiintat un club al IMS-istilor care are drept menire pastrarea patrimoniului romanesc. Pe langa acest club mai exista clubul Aro care este inca o dovada ca masinile romanesti trebuie sa traiasca.

Ma simt mandru sa fac parte din categoria celor care inca mai pastreaza vie legenda M461 prin simplul fapt ca sunt posesorul unui astfel de exemplar, original si bine pus la punct si doresc in acelasi timp sa tin in viata legenda Zimbrului din Carpati.

Asta nu-i masina, asta-i IMS!

Anunțuri

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Octombrie 14, 2012, in Auto-Moto and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Am mers o singura data cu Aro si nu o sa uit niciodata experienta. O masina adevarata, puternica.

    Apreciază

  2. Tatal meu are Aro 243. Inca merge, desi piese de schimb nu prea mai gaseste.

    Apreciază

    • Piese de schimb se mai gasesc. Mai greu, adevarat, dar se mai gasesc. Eu la Aro M461 al meu mai gasesc piese, scumpe, dar gasesc. Pentru ARO 243 se gasesc mai usor, trebuie doar cautat mult. Spre exemplu este o firma in Iasi care mai face piese pentru Aro.

      Apreciază

  1. Pingback: Concurs de design auto “Aro Revolution” la Facultatea de Mecanica din Iasi « Dan Talmaciu

  2. Pingback: Team iAroCamaradArmy la salonul de INVENTICA 2013 | Dan Talmaciu

Comenteaza

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: