Taxi de Iasi

Taximetria pentru unii este un job, unul bun chiar dar pentru unii este doar o lipsa de ocupatie. Sunt firme peste firme in frumosul Iasi dar doar cateva tin sa isi respecte clientii si binenteles ca se vede si pe strada. Firmele de top in taximetria ieseana acorda respect clientilor pe cand firmele mai laturalnice, care sun proaspat aparute vor sa castige intr-o zi cat altii in 10. Despre asta vreau sa vorbesc.

Astazi am fost la gara,  am asteptat pe cineva, doua persoane, afara ploua, vreme urata de tot. Primul meu gand a fost sa iau un taxi si sa nu mai stau sa astept un tramvai care oricum trebuia schimbat pentru a ajunge in Tudor Vladimirescu. Hopa in taxi RVR nestiind ca nesimtirea si hotia se intinde pana la ultimul „mohican”. Destinatie stabilita, spre T. Vladimmiresc in fata la Iulius Mall. Aparatul nu este pus, initial am crezut ca il va pune mnah, n-am dat importanta la inceput. Pe la jumatatea drumului il intreb „Bai nene dar aparatul nu il pui? Vreau un bon cu stampila” ca sa fiu si eu umpic rautacios. Hopa, taximetristul se ia de mine de parca i-as fi pierdut oile.

Continuarea a fost o discutie contradictorie intre mine si taximetrist, cealalta persoana nu spunea nimic, era umpic speriata de situatie, si in sfarsit campus T. Vladimiresc. Bineinteles tot fara aparat am ajuns in Tudor. „Hai ca m-am saturat sa ma cert cu dumneata, zi cat face si lasa-ma in pace” ii zic eu crezand ca va lasa cearta, va cere tariful si pa-pa. Hopa si tariful, 15 lei fara aparat. Noooo in nici un caz nu dau atat. Nu mie de bani, dar sunt furat pe fara si nici un bon nu poti sa imi dai. Iarasi taximetristul cu gura mare a sarit si mai tare la cearta. Suparat peste masura si crezand initial ca sunt vreun boboc de anul 1 pe care il poate prosti mai usor, a luat banii pe care i-am dat eu, adica contravaloarea exacta pe acea cursa si gata.

Haha, nu ia mers.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Octombrie 13, 2012, in Iasi, Studenti and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Prostia ta. Trbuia sa taci, iar la final sa nu-i dai absolut nimic. Nu au voie sa mearga fara aparat, si poti sa le faci si reclamatie la firma. nu e de vina firma, peste tot sunt din asti, fie ca e rvr, lux, sau care mai sunt. aici tine de simtul soferului si nicidecum al firmei. data viitoare cand vezi ca nu pune aparatul, taci din gura, noteaza-ti nr de la firma si la final nu-i platesti nimic. daca face scandal, telefon la firma, eventual si la opc, politie, etc. si s-a rezolvat problema. cei care se stiu nevinovati vor accepta problema si vor tace din gura sau vor accepta exact suma pe care le-o dai (pentru ca mai sunt si unii care pur si simplu uita sau nu-si dau seama ca nu au pus aparatul), pe cand cei care o fac voit vor face scandal si vor incerca sa te intimideze.

    Apreciază

  2. 10 lei costa si cursa, din Tudor pana la gara , si eu fac taxi, i ai pretul corect atata ar fi trebuit sa apara si pe aparat…mare scofala…

    Apreciază

    • Da costa 10 lei. dar nu 15. Nu stateam in 15 lei ci m-a enervat nesimtirea si vorbele aduse. Totusi eram un client si vroiam sa fiu tratat ca atare. Am si eu prieteni taximetristi in Iasi si toti mi-au zis ca nu trebuia sa platesc atata timp cat nu a pus aparatul. Insa omul era acolo ca sa castige un ban, o paine, si nu imi place sa imi bat joc de oameni. Whatever, eu nu mai vad RVR-ul ca o firma simtita.

      Apreciază

Comenteaza

