De ce citim carti?

Este destul de ciudat. Toata lumea citeste, chiar daca se rezuma la subtitrarile unui film, un articol interesant pe net sau ziarul de dimineata. Aici nu ne referim doar la acest mod de a citi, ci la cititul unei carti. Cand ati citit ultima carte, stand intins in patul de la camin si lasand deoparte toate grijile? Nu faceti un cuprins al cartilor citite, nici un inventar insa daca din oarecare motive nu ati mai pus mana pe o carte, incercati sa va rupeti de stresul cotidian si de rutina zilnica si sa va umpleti o ora in fiecare seara cu cititul unei carti care ti se pare interesanta doar dupa titlu.

Acum sa explic eu de ce citesc carti!

Eu citesc in majoritatea timpului carti SF, insa sunt un fan al cartilor cu tema al Doilea Razboi Mondial. Tot ce prind in legatura cu aceasta tema, citesc. Chiar daca titlul cartii nu imi da o dorinta prea mare de citit, pe parcurs descopar partea interesanta si care ma face sa descopar cat mai multe.

Cartile SF imi ofera o imaginatie mai bogata si ma lasa sa imi creez o idee proprie despre subiect, fara sa intervina prea mult scriitorul. De asemenea cartile SF te intruduc mult mai mult in pielea personajului si mareste suspansul, ceea ce ma face sa imi doresc mai mult sa aflu continuarea sau finalul povestii. Pe langa asta, cititul unei carti imbunatateste vocabularul si imaginatia.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Septembrie 27, 2012, in Carti, Ziua de astazi and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Cu siguranţă ştii de ce mă încântă acest post al tău! Şi-mi doresc, sincer vorbind, să fie şi un sâmbure încolţit în timpul orelor de română din liceu. Dacă nu, e bine, totuşi că există! Excelsior!

    Apreciază

  2. Chiar exista un sambure mai mare. efortul depus in timpul liceului la orele de romana si nu numai au avut un efect benefic asupra unora dintre noi. A mai trebuit si un sambure de vointa pentru a merge mai departe. Multumesc pentru ajutorul acordat in timpul liceului nu numai la lb romana, ci si in general.

    Apreciază

Comenteaza

