Blog Olympics 3 O reusita totala!


Hello!

Dupa cum va spuneam, voi reveni cu impresii dupa evenimentul Blog Olympics! Iata ca in sfarsit sa terminat distractia noastra, cu mult efort din partea participantilor dar si din partea celor de la InOras.ro care au organizat totul. Evenimentul Blog Olympics 3 a venit pentru mine cu oameni noi, bloggeri pe care i-am cunoscut, oameni foarte simpatici cu care am participat la un Treasure Hunt in care am imbinat ingeniozitatea, creativitatea si spiritul de echipa. Echipele au fost 5 la numar cu cate 6 participanti in fiecare echipa. Fiecare capitan a impartit echipa sa in alte doua echipe a cate trei oameni pentru a le fi mai usor la rezolvarea indiciilor si pentru a alerga mai repede spre comoara.
Toata povestea acestei vanatori de comori a inceput cu un concurs de fotografii urmat de o ghicitoare care ne ducea spre Carturesti, spre dezlegarea unui cod pentru a gasi urmatorul indiciu. Apoi dupa ce indiciul a fost gasit jumatate din echipa care ramasese afara a participat la cateva probe sportive care aveau ca finalizare inca un pas spre comoara. Urmatorul pas a fost dezlegat dintr-o ghicitoare primita de la organizatori care ne-a condus in Palas Mall la KFC unde eram asteptati la urmatoarea proba care a fost una gustoasa deoarece organizatorii s-au gandit ca dupa atata alergat si sport ne-ar prinde bine un concurs de degustat sosuri legat la ochi. Aceasta proba a fost una picanta, dulce, sarata, acra asortata cu amuzament.

In cadrul acestei vanatori am trecut si pe la Play Again unde ne-am delectat la popice (bineinteles ca facea parte din vanatoare) si un pic de biliard. Au urmat mai multe probe dupa si a trebuit sa alergam in stanga si in dreapta, sa deslusim ghicitorile, unele buclucase dar amuzante in acealsi timp, pana am ajuns la ultima treapta spre marea comoara care suna cam asa: „Intr-un loc ascuns de soare, Sta comoara la racoare, De folosesti tasta cinci, Esti aproape sa invingi”.
Aceasta ghicitoare m-a amuzat cel mai tare si in acealsi timp m-a pus pe ganduri. Nu stiam ce sa fac, stiam doar ca cifra 5 este urmatorul numar spre cheia succesului nostru. In cele din urma am realizat de fapt ca nu e doar urmatorul pas ci si un loc de parcare de la nivelul -4 unde trebuia noi sa ajungem. Cu tot efortul nostru, o echipa a fost mai rapida decat noi si ne-a luat-o inainte. Au gasit comoara de mult disparuta. Arrr. In acel moment stiam ca vanatoarea s-a incheiat si 6 oameni au castigat multa distractie, prieteni noi si o zi pe care nu o vor uita prea curand.
Intre timp toti am revenit la punctul de plecare si a urmat marea premiere a castigatorilor si a celorlalte echipe care nu au pierdut nimic, ci au castigat multa distractie, prieteni noi si bineinteles cateva premii oferite de Palas, Toyota si Carturesti.
Dupa tot sportul pe care l-am facut in timpul vanatorii aveam nevoie de un timp de respiro, asa ca o parte din participanti au luat drumul casei, altii au mers la o bere sau o limonada rece, insa toti am plecat fericiti de acolo.
Mai spre seara am fost invitati la un after party la Popricani „Colt de rai” de catre simpaticii organizatori de la InOras.ro, unde am fost surprinsi cu bucate alese si complet vegetale de catre cei de la Sante Food, o mancare usoara, extraordinar de buna. Au venit si cu limonada cu menta, o nebunie de limonada, foarte buna si racoritoare. Ca distractia sa fie completa, cei de la Toyota ne-au pus la dispozitie o masina, o Toyota Rav 4 pentru un Test Drive in regim de Off-Road.
Din perspectiva mea, la Blog Olympics toata lumea s-a simtit bine, unii dintre noi am invatat cu adevarat ce inseamna team building, si cat de mult trebuie sa te bazezi pe asta intr-o echipa, am cunoscut oameni noi, oameni simpli dar cu multe calitati.
Organizarea evenimentului a fost una la care s-a muncit din greu, cu mici scapari caci nimeni si nimic nu este perfect, insa eu si echipa mea ne-am simtit bine in compania celorlalte echipe si a celor de la InOras.ro si pot spune ca astept cu nerabdare urmatoarea editie Blog Olympics. Tin sa cred ca si celelalte echipe s-au distrat la fel de mult, mai ales ca scopul evenimentului a fost unul de distractie, unul in care bloggerii si cititorii s-au adunat pentru a se simti bine.

  Doresc sa ii numesc prieteni de acum, pe cei care au facut parte din echipa mea alaturi de care m-am simtit bine, si anume 4 bloggeri Sabina Bolboceanu, Vali Ciacaru, Pascal Razvan Constantin, si eu bineinteles si 2 cititori Carmen-Raluca Ciocan si Catalina Halunga.

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Iulie 8, 2012, in Iasi, Studenti and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

