Blog Olympics 3rd Edition!!!

Hello!


Sambata 7 iulie an curent se va desfasura a treia editie Blog Olumpics in Complexul Palas Iasi organizat de echipa Iasi.InOras.ro. Deja s-au format echipe cu capitani si tot ce trebuie, (eu sunt unul din capitani) si abia astept ca sambata sa dam drumul distractiei si sa ne etalam spiritul de echipa la un Treasure Hunt marca Blog Olympics. Suna palpitant si interesant aceasta vanatoare de comori. Pe de alta parte ma simt mandru ca sunt capitan si nu am reusit acest lucru decat cu ajutorul unor bloggeri care mi-au propus sa fiu eu capitan si sa incerc sa imi coordonez echipa cat mai bine. Sper sa reusesc acest lucru si sa luam „premiul cel mare” care o fi ala…!!! Oricum pentru mine cel mai mare premiu este distractia care va fi si oamenii pe care ii voi cunaste cu ocazia acestui eveniment. Sunt bucuros sa particip la acest eveniment si sper ca si colegii mei de echipa sa simta la fel.

Componeta echipei mele este urmatoarea:
Sabina Bolboceanu
Vali Ciacaru
Catalina Halunga
Carmen-Raluca Ciocan

Pascal Razvan Constantin

Mai sunt inca patru echipe concurente cu capitanii:
Petru Arcana
 
In incheierea evenimentului va fi o petrecere in aer liber la Complexul de Agrement Popricani Iasi denumit si Colt de Rai.

Mai multe detalii puteti gasi pe blogul echipei InOras
Revin cu impresii dupa eveniment! 
About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Iulie 3, 2012, in Iasi and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

