Siguranta pe doua roti!

     Hello people! Pentru mine siguranta pe doua roti inseamna un plus de calm si cumpatare in momentul in care sunt pe o motocicleta. Sunt pasionat de motociclete si uneori mai si conduc cate una chiar daca nu am permis de conducere pentru motoare. Nu am o experienta prea mare pentru a manevra un motor in regim de profesionist si nici nu ma laud, insa am invatat foarte bine regulile de baza pe care le stie oricare motociclist.     
     Sunt cateva reguli pe care le stiu de la un motociclist profesionist si prieten de al meu in acelasi timp cum ar fi: sa fii cumpatat atunci cand vine vorba de manevre periculoase in trafic care ar putea incomoda pe ceilalti participanti la trafic; o alta regula de aur este calmul si atentia sporita, fiindca soferii de autovehicule nu vad cu ochi buni motociclistii si niciodata nu le vor oferi prioritate chiar daca trebuie.
Am avut acum ceva timp, dar nu demult niste evenimente neplacute atat cu un motociclist neatent cat si cu un sofer mitocan care a incercat cateva manevre de intimidare la adresa unui prieten motociclist (eram pe alt motor dar am vazut totul).
Sunt si eu sofer cu ceva experienta la bord pe patru roti si stiu ca nu poti sa faci fandari si sa intimidezi in trafic un motociclist chiar daca ai ciuda pe ei (desi eu ii apreciez, majoritatea ii urasc), si consider ca un sofer trebuie sa aiba si el grija de ceilalti participanti la trafic fie ei motociclisti sau biciclisti. Un alt eveniment a fost umpic cam de speriat pentru mine, ca nu am mai intalnit asa ceva pana acum. Un sofer a taiat fata unui motociclist la un semafor, apoi a oprit, s-a dat jos din masina si a inceput sa tipe la motociclist si sa devina recalcitrant. A fost nevoie ca alti soferi sa intervina printre care si eu ca acel smecher de Bucuresti ca era bucurestean, sa se calmeze si sa plece in viata lui.
Ma adresez tuturor soferilor si spun sa fie mai atenti cand sunt la volan sau la ghidon ca viata lor si a celor din jur depinde de asta. Nu vorbesc de rau doar soferii pe patru roti ci si pe cei pe doua roti. Am intalnit de multe ori motociclisti inconstienti, poate profesionisti in ceea ce fac dar inconstienti care trateaza pe ceilalti participanti la trafic ca si cum nu ar exista si sfideaza toate regulile. Unii sunt agresivi in trafic in sensul ca depasesc tot ce prind, fac numai fandari si se cred stapanii lumii pana isi gasesc nasul.
In schimbul la toate intamplarile nefericite cu motociclisti, daca ai calm si esti cumpatat in toate manevrele pe care vrei sa le faci, vei avea mereu viata de partea ta! Valabil si pentru cei pe doua roti si pentru cei pe patru roti si pentru cei pe 12 roti. 

Voi alegeti ce vreti sa faceti cu viata voastra!!! Eu am ales deja!!!
About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Iunie 26, 2012, in Auto-Moto and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

