Dacia Lodgy, oficial in Romania

De cateva zile puteti vedea, “pipai” si testa noul Lodgy, care a ajuns în showroom-urile Dacia din intreaga țara. Cel mai nou model Dacia are in Romania un pret de pornire de 9.500 de euro.
     Sa nu ne bucuram degeaba, caci unele zvonuri spun ca Lodgy nu este prea stralucit, ba chiar din contra, este un model cam prost, facut in graba. Acum nu putem decat sa asteptam sa vedem ce va decide piata. Insa eu spun ca Lodgy este un model de familie destul de reusit si de avansat. Oarecum!!
     Baietii destepti de la Dacia au venit cu 4 motorizari pentru Lodgy. Pe langa veritabilul benzinar de 1.6 litri de 85 CP, mai este oferit un motor pe benzina, propulsorul turbo de 1,2 litri cu injectie directa, care dezvolta 115 CP. Pe langa acestea, Lodgy poate fi comandat cu motorul diesel de 1,5 litri, oferit in doua trepte de putere: 90 și 110 CP.
     In schimb Echiparea Acces poate fi numita mult mai sugestiv “Cheala” sau “Zero”. Nu sunt rautacios, iata motivele: poate fi aleasa doar cu motorizarea 1.6 MPI, iar dotarea standard include doar ABS, airbaguri frontale/laterale pentru sofer/pasager si servodirectie. Vorbesc bineinteles de dotarile importante, nu de cele despre care se presupune ca nu mai trebuie mentionate, precum tetierele, centurile, jantele de otel sau stergatorul de luneta, pe care Dacia înca le mai trece în echiparea standard. E drept ca dacă nu ar face-o, rubrica dotari standard ar fi cam goala. Nici la opționale echiparea Acces nu îti da prea multe de ales. Dacia ofera un singur echipament optional, ASR-ESP, care costa 300 euro.
     Un Lodgy bine echipat sare de 16.000 euro. Daca facem un calcul si punem poate optiunile pe un Lodgy full-option cu 7 locuri si motorul 1.5 dCi 110 CP (singurul al carui cuplu poate misca cat de cat decent o masina de gabaritul lui Lodgy), costă 16.000 euro. Daca e mult sau putin, v-om afla curand. Cert este ca pretul de pornire de 9.500 de euro al echiparii Acces este unul de reclama, nu stiu cine va cumpara un monovolum cu un motor pe benzina de 85 CP, fara aer conditionat, radio sau inchidere centralizata (nici una din aceste dotari nu e nici macar optionala!).

     Nu sunt negativist si sper ca acest model de Dacia sa aiba sanse mai mari decat batranul Logan. sau cel putin la fel. 
Anunțuri

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Iunie 12, 2012, in Auto-Moto and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: