Romtelecom, o firma NESIMTITA..

Sa va zic sincer, nu am mai intalnit in tara asta o firma de prestari servicii mai proasta decat firma Romtelecom.
De aproximativ doua saptamani, nu imi merge modemul tip wi-fi. La inceput cand sunam la ei, nu raspundea nimeni si bagau robotul. Acum imi raspund si le spun problema… „bai nu functioneaza nimica la el” .. iar ei imi spun.. „da, trimitem o echipa sa verifice”. Da, ma nene, de unde o trimite? Ca si din Rusia daca o trimitea, ajungea in doua saptamani. Pur si simplu’ de doua saptamani stau fara net, dar serviciile trebuie platite la timp altfel vin penalizarile.. NESIMTIREEEE
Net-ul de la ClickNet un serviciu’ de 2 bani. Blestem zilele, cand ti-era lumea mai draga nu mergea. I-am sunat si imi spuneau asa de sus, ca niste experti in ale tehnologiei: „d’le, stiti? aveti semnal bun la net de aici, dar e din cauza la curent” si ma puneau sa mai cumpar de la ei, nu stiu ce stabilizator. Bai nene dar voi credeti ca v-ati gasit prostii? De viteza la net nu mai vorbesc. Deschid un forum in 5 minute, de parca informatia urca la deal.

Acum sunt la al doilea contract la ei si al doilea din cauza ca mi l-au bagat pe gat. La primul contract ClickNet am avut numai probleme cu netul vietii, apoi am vrut sa renunt la net de la Romtelecom. Am avut o surpriza neplacuta cand am aflat ca in ciuda cererilor mele multiple de a-mi rezilia contractul de internet, eu primeam facturi timp de cateva luni bune. Am sunat la ei iarasi, i-am rugat politicos sa nu imi mai trimita facturi acasa ca eu am cerut de 3 ori sa mi se rezilieze contractul de net si mi sa spus ca totul e ok sa reziliat si luna viitoare nu voi mai primi nimic. Ok frumos si fericit. Luna viitoare again surpriza, alta factura la telefonia fixa, alta factura si la net. Am sunat iarasi la ei si le-am spus ca nu le mai platesc nimic si sa vina sa isi ia tot ce mi-au dat si in acelasi timp sa imi rezilieze contractul si la telefonia fixa, alt fel ii dau in judecata. Nesimtirea a persistat in continuare si acea femeie cu care vorbeam, pe un ton ironic mi-a spus „dane-n judecata si mai lasatine-n pace”.. Mi-am luat foc si mai tare si am anuntat-o pe acea doamna ca in 2 ore sunt prezent la sediul Romtelecom din Piatra Neamt. In continuare am ales sa merg la Piatra Neamt, ii retinusem numele acelei femei si am facut o plangere la sediu din Piatra in care le-am spus ca ii dau in judecata daca nu mi se reziliaza contractul. Din pacate nu am reusit sa mi-l reziliez, dar nu am inteles nici pana azi care a fost motivul?????? In fine, mi sa facut o prezentare cu ofertele lor, mi-au redus si din factura lunara la abonamentul voce, mi-au redus abonamentul la net la jumatate cu aceeasi viteza si un modem mai performant cu wi-fi.. Oricum merge dezastros si acesta dar stiu ce am de facut pe viitor. Si la finalizarea contractului de net, imi voi rezilia toate contractele cu ei, si voi gasi alta firma disponibila sa isi ofere serviciile de telefonie si net cu simt de raspundere.

Romtelecom Voce deocamdata nu am avut probleme cu telefonia de la ei. Bine, ca au durat 5 ani sa imi poata baga si mie telefon fix. Dupa zeci de cereri, audiente si vizite la ei, din ’98 pana in 2003, cand deja aveam telefoane mobile.
Bai nene, vrei sa fii profesionis, pai atunci fii profesionist pana la capat. Altfel poti sa iti vezi de treaba ta!

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Mai 28, 2012, in Ziua de astazi and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

