STOP accidentelor! Viata are prioritate!

Hello people! Am analizat acu cateva zile cateva filmari a unor accidente groaznice de automobil si ma gandeam in sinea mea ca chiar si eu as putea fi in aceeasi situatie. Si eu ca si alti soferi, ca si voi suntem umpic mai teribilisti uneori, uneori precauti, fiecare cu toanele lui, dar am vazut multe accidente rutiere live care m.au marcat si ma intrebam apoi daca sa mai urc la volan sau sa stau in dreapta ca e mai bine.. toata lumea incearca sa traga un semnal de alarma insa soferii mai ales din romania nu vor sa inteleaga acest lucru si gasesti mitocani pe oricare drum. Mitocani care urasc motociclistii, sau maniaci ai vitezei, mai bine zis inconstienti la volan. Stiati ca in momentul unui impact frontal cu un alt autovehicul care vine de pe contra-sens viteza de impact se dubleaza? Nu poti avea sentimentul unui impact frontal si nici nu doresc sa il aveti.!! In schimb eu am avut parte de o simulare a unui impact frontal la doar 7 Km/h cu centura in trei puncte pusa. Cu toata dorinta mea de a ma controla si a ramane stapan pe mine in timpul simularii, nu am reusit, dar am inteles ce senzatie ai la un impact frontal la doar 7 Km/h, apoi ma intrebam „oare la 80 Km/h la un impact frontal mai ramane ceva?” … Sincer sa fiu imi place viteza ca oricarui sofer, insa am limite si accelerez daor cand sunt sigur pe mine si pe masina!

 
Un om destept a spus „Mai bine cu intarziere pe pamant, decat cu avans in mormant” si observ din ce in ce mai mult ca avea dreptate. De ce sa ne grabim sa ajungem de la punctul A la punctul B cat mai repede si sa riscam viata noastra si a celor din masina cu noi, cand putem merge mai incet si sa ajungem in acelasi loc in siguranta. A conduce e o arta. Aptoape toti oamenii cunduc, dar nu toata lumea stie sa faca din sofat o arta, nu toat alumea stie sa se faca una cu masina si sa stie sa o exploateze atat cat poate si s anu ceara mai mult de la ea.. Arta de a conduce se invata Km cu Km si cu multa rabdare si atentie. Consultand un sofer batran afli multe secrete ale sofatului, secrete pe care nici macar nu credeai ca ar exista. Intraba de curiozitate un sofer batran, un sofer profesionist care toata viata lui a lucrea pe masini mari de tonaj ridicat, intrabal lucruri care crezi ca iti sunt necesare la volan.. cum sa aviti un accident, ce sa faci in cazul in care cel din fata ta derapeaza, ce sa faci in cazul in care tu derapezi.. Intreaba si vei afla lucruri care poate in viata iti vor fi de folos. mie mi.au fost de folos multe dintre ele si inca respir; respir si stiu ce trebuie sa fac in caz de…
 
    Deviza acestei postari „Mai bine cu intarziere pe pamant, decat cu avans in mormant!”
 
 
About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Mai 27, 2012, in Motocicleala, Ziua de astazi and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

