Evolutia Aro M461

Motorul SR 211 ce echipau autocamioanele SR 131 „Carpati”

Pornind de la constructia motorului V8 de camion, proiectantii au preluat randul de cilindri din dreapta, pastrand forma chiulasei a cilindrilor si a axelor, pompa de ulei, carburatorul, pompa de benzina si distribuitorul de aprindere. Astfel se nastea motorul M-207 care a fost montat pe o caroserie derivata din cea a modelului M-59.

Aro M461

Fata de M-59, M461 venea cu o serie de imbunatatiri care erau vizibile la caroserie. Parbrizul panoramic cumpleta avantajele oferite de geamurile laterale de mari dimensiuni ce fusesera introduse inca de la modelul M-59. Desi nu era prevazut cu troliu, carligele de remorcare robuste de pe bara de protectie fata permiteau scoaterea masinii din cele mai grele situatii.



In varianta de baza, M461 pastreaza configuratia predecesorului sau M-59, oferind loc pe doua scaune separate dispuse in fata si doua banchete pentru cate trei persoane duspuse lateral in spate.
Roata de rezerva este dispusa in spatele usii soferului, acest lucru impunea ca dimensiunea acestei usi sa fie mai mica, limitata, accesul la banchetele din spate facanduse cu un oblon care era dispus in spatele masinii, dar si pe la portiera din dreapta datorita spatarlui scaunului din dreapta care se rabata in fata pentru accesul mai usor la banchetele din spate.

Interior Aro M461

 

Anunțuri

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Aprilie 22, 2012, in Auto-Moto and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: