stresiunea

 

Sesiunea vine.. cunoscuta foarte bine si sub numele de cod Stresiunea.. mai umbla sub acoperire si ii ia pe unii pe nepregatite.. la mine nu este cazul.. am demascat-o rapid.. dar.. nu pot sa zic k ma simt in siguranta.. ce sa zic.. am trecut cu bine de cele 2 sapt de presesiune in care a fost o invalmaseala in capul meu de nici eu nu stiam de unde sa le iau si unde sa le pun.. dar am scapt de 3 colocvii si am scapat cu bine.. insa acum vine cu pasi mari stresiunea asta care ne pune pe toti cu botul pe labe.. ce radeam noi de profi la cursuri si nu ne interesa ce vorbeste si k isi „da sufletul” pt k noi sa intelegem.. acum e randul lor, a profesorilor sa fie nepasatori cu cei care nu au fost prea sau deloc interesati de ceea ce incearca el sa ne invete.. insa nu toti studentii sunt in aceeasi oala. Dar sesiunea nu stie de gluma sau de altele.. in fine.. inca nu stim programul examenelor… il aflam destul de repede caci noutatile de pe avizierul facultatii circula repede printre studenti. marg si eu sa imi vad programul examenelor si aflu cu stupoare ca am un program tampit rau.. 3 examene de la ora 7:30 dimineata si ultimul examen de la 11 dar sambata.. cine o fi idiotul care a pus un examen sambata?? in week-end.. nu stiu cum sa ma reculeg dupa ceea ce am aflat despre examene si ma grabesc cu pasi repezi in camera sa imi pun totul in ordine si sa ma pregatesc de calvarul ce va urma.. sesiunea.. un cuvant simplu care aduce numai belele… si multa durere de cap.. nopti nedormite.. dezordine in ganduri.. si mult stres.. insa.. fiecare examen trecut si luat se sarbatoreste cu un chef intre colegi si nu numai :)).. distractie si chef.. pana dimineata.. si apoi o luam de la capat cu alt examen.. alt stres… si poate alt chef 😀 … studenti.. nu va fie frica.. stresiunea trece.. noi mergem mai departe.. bafta la examene si nu va fie frica… totul merge mai departe 🙂 …

 

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice si motocicletele, timpul liber il petrec pe doua roti si apreciez implicarea activa.

Posted on Ianuarie 18, 2010, in Studenti and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. chef nu numai intre colegi…:)))?…ha?…dar cu cine mai chefuiesti tu?….:))…hai ca trece stresiunea….si va fi bine:)…sa nu ai doar prea multe restante..:)))

    Apreciază

Comenteaza

