absolventi fericiti :D


Am chicotit ani de zile impreuna in aceeasi sala.. am copiat impreuna cand s-a putut.. am invatat impreuna.. am chiulit impreuna cand nu aveam chef de ore.. ne-am ajutat unul pe altul pt a trece toti anul.. am fost o clasa mica dar buna.. mie dor de anii de liceu.. mie dor de clipele frumoase petrecute impreuna.. mie dor de clasa mea..

About DanTalmaciu

Ma identific ca inginer cu acte in regula si un pasionat de frumos, nou si vechi. Ma inclin in fata istoriei, iubesc masinile clasice, imi ocup timpul studiind energiile regenerabile si apreciez implicarea activa.

Posted on Noiembrie 8, 2009, in Studenti and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comenteaza

